پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۴

توهین ۳میلیون نسخه‌ای به پیامبر درفرانسه!

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 401594
مجله فرانسویِ "شارلی ابدو" قصد دارد در شماره بعدی خود، دوباره کاریکاتورهایی را در توهین به پیامبر اسلام (ص) به ۱۶ زبان جهان منتشر کند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "ریشا مالکا" وکیل روزنامه شارلی ابدو، تاکید کرد که بازماندگانِ تحریریه این هفته نامه، در شماره بعدی کاریکاتورهایی درباره حضرت محمد (ص) و دیگر شخصیت ها منتشر خواهند کرد تا تاکید کنند که کارمندان این مجله، کوتاه نمی آیند.

"اریک پورتو" رئیس امور مالی مجله، به خبرگزاری فرانسه گفت: شمارۀ آیندۀ مجله، فقط توسط کارمندانِ باقی ماندۀ شارلی ابدو تهیه شده است و این مجله، پیشنهادهایی را که از کاریکاتوریستهای فرانسه و دیگر کشورهایی که دریافت کرده است، نپذیرفت.

مسؤولان این مجله فرانسوی تصمیم دارند که تیراژ یک میلیونی خود را به سه میلیون افزایش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این یعنی تفرقه که باید هوشیار بود
مسعود از رشت
لعنت خدا و پیامبرانش بر دشمنان خدا و پیامبر و ائمه اطهار
جا الحق زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا
فدایی ولایت
Iran, Islamic Republic of
سلام ، جالبه ببینید این آدما روی باطل خودشون چقدر محکم ایستادن ما شیعه ها باید فکر کنیم که ما روی حق درست خودمون چقدر پافشاری میکنیم ای کاش ما هم اینقدر مسر بودیم روی حمایت از ولی فقیه و در رکاب امام زمان بودن . سید ما دعا کن برای ما .
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
از روزنامه ی "مردم امروز" بی شرم خودمون شروع کنیم...