سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

رای رونالدو، مسی، کی روش و نکونام در فیفا

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 401431
با مشخص شدن رونالدو بعنوان مرد سال فوتبال جهان، فیفا رای اهالی فوتبال را منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طبق روال سال‌های گذشته فدراسیون جهانی فوتبال فیفا بعد از مشخص شدن نفرات برتر سال، آرای رأی‌دهندگان را منتشر کرد.

بر این اساس کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران به ترتیب به هموطن خود کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و مانوئل نویر رأی داده است و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی بر خلاف سال‌های گذشته اینبار ترجیح داده به ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان گزینه اول، مهاجم آرژانتینی بارسلونا به عنوان گزینه دوم و دروازه‌بان آلمان و بایرن مونیخ به عنوان سومین گزینه انتخاب کند.

در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۴، کریستیانو رونالدو در شرایطی با کسب ۳۷،۶۶ درصد آراء صاحب توپ طلای سال ۲۰۱۴ معرفی شد که لیونل مسی با کسب ۱۵،۷۶ درصد آراء جایگاه دوم را کسب کرد و مانوئل نویر با کسب ۱۵،۷۲ درصد آراء به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

در دیگر بخش‌ها مسی که همواره از جانب مورینیو مورد انتقاد قرار می گیرد ترجیح داده رای سوم خود را در انتخاب برترین مربی جهان پس از سابیا و گواردیولا به مورینیو بدهد.

نکته جالب اینکه در این بین رونالدو و مسی دو رقیب جدی و همیشگی به یکدیگر در رای گیری توپ طلا رای ندادند.

رای رونالدو: ۱-راموس ۲-بیل ۳-بنزما

رای مسی: ۱-دی ماریا ۲-اینیستا ۳-ماسکرانو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *