کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخاب مسئولان كميته‌های جمعيت ايثارگران

22 دی 1393 ساعت 14:13

با پیشنهاد دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، مسئول کمیته‌های سه‌گانه این جمعیت معرفی شدند.


به گزارش جهان، در آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، به پیشنهاد دبیرکل و رای شورای مرکزی این جمعیت، «لطف‌الله فروزنده» به عنوان مسئول کمیته سیاسی، «الیاس نادران» به عنوان مسئول کمیته اقتصادی و «رضا روستا آزاد» به عنوان مسئول کمیته فرهنگی انتخاب شدند.

دكتر الیاس نادران
نماینده دوره هفتم، هشتم و دوره نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس است.

وی در سال ۱۹۹۶ از دانشگاه کلرمون فران فرانسه در رشته اقتصاد عمومی دکتری تخصصی گرفته و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است. نادران هم اكنون در دوره دکتری اقتصاد بخش عمومی در این دانشکده تدریس می‌کند.

دكتر لطف‌الله فروزنده در دولت دهم، معاون توسعه انسانی و پارلمانی رئیس‌جمهور بوده است و در كارنامه خود قائم‌مقامی مركز پژوهش‌های مجلس را نيز دارد.

وی دارای مدرک دکتری در رشته دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران است و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

دكتر رضا روستا آزاد
رئیس سابق این دانشگاه صنعتی شريف است كه با درجه استاد تمامی در دانشكده مهندسی شیمی اين دانشگاه به عنوان استاد و عضو هيأت علمی حضور دارد.

وی فارغ التحصیل رتبه اول دبیرستان خوارزمی، حائز رتبه ۲۷ کنکور سراسری ریاضی فیزیک در سال ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل رتبه اول در هر سه مقطع کارشناسی (صنعتی اصفهان)، کارشناسی ارشد (UETU ترکیه) و دکتری (واترلوی کانادا) بوده‌است.


کد مطلب: 401329

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/401329/انتخاب-مسئولان-كميته-های-جمعيت-ايثارگران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com