جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تخریب علاء الدین قطعی است

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 401235
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تاکید کرد که تخریب طبقه ۷ پاساژ علاء الدین قطعی است و توافقی هم وجود ندارد چون حکم صادر شده است.
به گزارش جهان احمد دنیامالی در گفت‌وگو با فارس، به تخریب پاساژ علاءالدین اشاره کرد و گفت: باید طبقه هفتم این پاساژ که به صورت غیرقانونی ساخته شده تخریب شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ادامه داد: قطعاً تخریب باید با یک حساب و کتابی انجام شود تا سازه آسیب نبیند و این کار ساده نیست ولی قطعاً حکم باید اجرا شود و تردیدی در این کار وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرده که در صورت توافق با مالک که منجر به صدور پایان کار شود تخریب متوقف می‌شود گفت: همچنین چیزی وجود ندارد توافق باید قبل از تخریب انجام می‌شد اگر قرار بود توافقی حاصل شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اضافه کرد:این موضوع در جامعه منعکس شده اثرات خوبی هم داشته که با متخلفین بزرگ برخورد می‌شود و جای هیچ بحثی وجود ندارد و باید حکم قطعی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ این است که در طبقات پایین این پاساژ تعداد کسبه وجود دارد که در حال فعالیت هستند گفت: نباید به آنها آسیبی وارد شود و منافع آنها نادیده گرفته شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر افزود: از زمانی که تخریب آغاز شده باید به صورت مرحله‌ای ادامه پیدا کند تا کار به اتمام رسد.

دنیامالی اضافه کرد: اینکه اعلام کردند پلمب کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد من خودم به شخصه متوجه نمی‌شوم مسئولین این کار باید پاسخگو باشند که کی تخریب نهایی انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *