جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۱۳
کسب پیروزی بدون استقلال و پرسپولیس

کوپن سرخابی ها در تیم ملی تمام شد!

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 401177
پیش از این دو تیم استقلال و پرسپولیس در تیم ملی سهمیه داشتند! و حدود 90 درصد ترکیب تیم ملی از بازیکنان دو تیم تشکیل می شد.
کوپن سرخابی ها در تیم ملی تمام شد!
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: تیم ملی فوتبال ایران اولین دیدار خود را با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند در شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا با پیروزی برابر بحرین به پایان برد. هر چند بحرین تیم قدری نبود و عیار واقعی تیم ملی در بازیهای بعدی مشخص می شود.

بدون تردید این بازی از معدود بازی های تاریخی تیم ملی کشورمان بود که بدون بازیکنان دو تیم قرمز و آبی انجام شد!

نکته مثبت در این دیدار حضور دو بازیکن جدید وریا غفوری و مرتضی پورعلی گنجی به عنوان بازیکنان ثابت در میدان مسابقه بود، هر چند پژمان متنظری و بیگ زاده به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نبودند.

نکته جالب در این دیدار عدم حضور بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی بود! جالب تر این که بازیکنان تعویضی هم سه بازیکن جوان بودند که در تیمهای سرخابی حضور ندارند. هر چند علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان سابقه بازی در دو تیم محبوب پایتخت را دارند ولی در حال حاضر در تیمهای دیگر توپ می زنند.

دلخوشی هواداران سرخابی ها شاید حضور بازیکنان سابق دو تیم در تیم ملی باشد

در تیم ملی از استقلال محسن فروزان، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده حضور داشتند که البته بیک‌زاده به علت شکستگی از ناحیه دستش نتوانست تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کند و همچنین خانزاده مدافع پرسپولیس که جایگزین هاشم بیک‌زاده شده بود در این دیدار به میدان نرفت.

پیش از این دو تیم استقلال و پرسپولیس در تیم ملی سهمیه داشتند[!] و حدود 90 درصد ترکیب تیم ملی از بازیکنان دو تیم تشکیل می شد و خیلی از بازیکنان تازه به دوران رسیده برای رسیدن به تیم ملی راهی این دو تیم می شدند! اما هم اکنون...

به هر شکل هر دو تیم آبی و قرمز مخصوصا پرسپولیس حال و روز خوشی ندارند و به اعتراف مربیان دو تیم بازیکنانشان در حد تیم ملی نیستند. فراموش نکنیم، هر گاه تیمهای استقلال و پرسپولیس در قدرت بودند با حضور بازیکنان این دو تیم، تیم ملی نتایج بهتری می گرفت...

به هر حال بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس در دیدار مقابل بحرین به میدان نرفتند تا سرخابی‌ها نقشی در پیروزی تیم ملی نداشته باشند.

گفتنی ست تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر بحرین را شکست دهد. احسان حاجی صفی(۱+۴۵) و مسعود شجاعی(۷۱) برای ایران گل زدند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد پولادی، وریا غفوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی (از دقیقه ۸۰ علیرضا جهانبخش)، اشکان دژاگه (از دقیقه ۸۹ سروش رفیعی)، احسان حاجی صفی و رضا قوچان نژاد (از دقیقه ۷۵ سردار آزمون) به میدان رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
زیاد دلتونو خوش نکنید عیار تیم ملی در بازی با قطر معلوم میشه
احمد
اشتباه نکن عزیز
بازی با امارات
سارا
مرده شور فوتبال ایران روببرم
شیرین
Iran, Islamic Republic of
اصلا تو این جا چی کار میکنی از فوتبال ایران بدت میاد؟
علی
هر وقت تیمهای استقلال و پرسپولیس در قدرت بودند با حضور بازیکنان این دو تیم تیم ملی نتایج بهتری می گرفت. این تیم چنگی به دل نمیزنه ..بحرین بود اسپانیا نبود!
محمد
"هر گاه تیمهای استقلال و پرسپولیس در قدرت بودند با حضور بازیکنان این دو تیم تیم ملی نتایج بهتری می گرفت........."
اخه این حرف غیر موثق,..رو از کجاتون درآوردین.....تو ده پونزده سال اخیر کدوم بازیکن از این دو تاتیم تو تیم ملی تونسته بدرخشند؟؟؟؟؟؟اکثریت قریب به اتفاق بازیکنایی هم که از این دو تا تیم تو تیم ملی بازی میکنند بعد از دعوتشون به تیم ملی به عضویت این تیم در اومدند.....

بخواهید نخواهید باید به تیمهاش شهرستانی مانند فولاد و تراکتور و سپاهان احترام بذارید مخصوصا الان که تیم اول تهران تیم نفته نه استقلال و پرسپولیس.....
Iran, Islamic Republic of
تراکتورو موافقم
حقیقی و پولادی و سید جلال از کجا رفتند خارج ...... این چه حرفی هست.
یاحق
من
Iran, Islamic Republic of
هر گاه تیمهای استقلال و پرسپولیس در قدرت بودند با حضور بازیکنان این دو تیم تیم ملی نتایج بهتری می گرفت...: این از اون حرفاست ....برای حضور همین سرخابی هاست که ما در تماممممم جام ملت های اسیا قهرمان شدیم هه..
آرش
قهرمانی در بازیهای آسیایی یادتون رفت که با بازیکنان استقلال و پرسپولیس به دست اومد
محمود
با برد مقابل یک تیم درجه دو الکی شلوغش نکنید رقیبان اصلی استرالیا - کره و ژاپن هستن
آشنا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید هردو پاس گل بازی با بحرین را کی داد الا تیموریان استقلالی بود؟هنوز که بازیکن استقلال بود که به تیم ملی دعوت شدسیدجلال حسینی هم پرسپولیسیه همین دوتا بازیکن را از تیم ملی بگیرید بعد قضاوت کنید
استقلال و پرسپولیس .... زدند به فوتبال ایران