پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مرجع جدید وام خودروهای فرسوده کیست؟

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 400844
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده متوقف نشده و در حال رفع مشکلات به وجود آمده هستیم.
به گزارش جهان؛ سید جعفر تشکری‌ هاشمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه دو مشکل برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی به وجود آمده بود، گفت: نخست تامین وام توسط بانک صادرات که نتوانسته تسهیلات پیش‌بینی شده را به رانندگان بدهد و دوم تامین خودرو که برای حل مشکل وام، مذاکراتی با بانک شهر انجام دادیم و قرار شد برای فاز نخست نوسازی، بانک شهر وام‌های مورد نیاز را تامین کند و مابه التفاوت برخی از هزینه‌ها نیز توسط شهرداری پرداخت می شود.

وی ادامه داد: بزودی با دو شرکت خودروسازی برای تامین تاکسی مورد نیاز شهر تهران به توافق قطعی می‌رسیم تا در سال ۹۳ به تعهدات خود در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی عمل کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: روند نوسازی تاکسی‌ها متوقف نشده و کارهای اداری در حال انجام است و جایگزینی تاکسی‌ها نیز با سرعت بسیار پایین نیز در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *