جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

هواپیمای وزیر بهداشت دچار نقص فنی شد

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 400827
هواپیمای "BAE" شرکت هواپیمایی ماهان که وزیر بهداشت را به سلامت وارد فرودگاه زابل در سیستان و بلوچستان کرد، در مسیر بازگشت با ۶۴ مسافر در حین پرواز موتورش از کار افتاد.
به گزارش جهان، پرواز شماره ۱۰۸۴ روز پنجشنبه، ۱۹ دی‌ماه شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران با ۷۳ نفر مسافر و خدمه پرواز در حالی ساعت ۹:۲۵ در طول باند قرار گرفت و عملیات پرواز را شروع کرد که قبل از پریدن و جدا شدن چرخ‌ها از باند فرودگاه یکی از موتور‌های این هواپیما دچار نقص فنی شد.

رئیس فرودگاه زابل در گفتگو با «نسیم» با تایید این مطلب اظهار داشت: خلبان به موقع از اوج‌گیری پرواز خودداری کرد.

علی سرگزی با اشاره به اینکه با پرواز جایگزین یک مهندس پرواز به همراه تعدادی تجهیزات و لوازم فنی به فرودگاه زابل اعزام شد، افزود: با تعمیر نقص فنی موتور، این هواپیما بدون مسافر در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه به مقصد تهران پرواز کرد و به سلامت در تهران به زمین نشست.

وی در ادامه به ساماندهی مسافران جامانده از این پرواز اشاره و اضافه کرد: پرواز شماره ۱۰۸۴ شرکت هواپیمایی ماهان که به علت این نقص لغو شده بود با پرواز جایگزین شرکت در ساعت ۱۷ همین روز به مقصد تهران پرواز کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *