جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

ادامه بارشها در روز شنبه

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 400759
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب‌وهوایی کشور را تشریح کرد و گفت: از روز شنبه بارش‌ها با شدت کمتری در برخی از نواحی کشور ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان؛احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور روز جمعه در نوار شمالی کشور، ابرناکی و بارش‌های برف و باران و وزش باد رخ خواهد داد.

همچنین روز شنبه بارش‌ها با شدت کمتری در برخی نواحی غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور تداوم داشته و در غرب، جنوب غرب و جنوب، مرکز و سپس شرق کشور افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق مرتفع بارش برف نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه در برخی مناطق جنوب و شرق کشور ابرناکی بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: این سامانه در بعدازظهر این روز از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

به گفته وی، در روز جمعه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود و تا دو روز آینده برودت هوا به طور متناوب ادامه می‌یابد و در برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران نیز، گفت: آسمان تهران روز شنبه کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز صفر و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود. در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر و با وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز نیز به منفی دو و چهار درجه سانتیگراد خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *