سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

تایید حکم قصاص دو تن از محیط بانان

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 400640
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به آموزش ۱۰۰۰ نفر از محیط بانان تا پایان سال جاری، اظهار داشت: حکم قصاص دو تن از محیط بانان تایید شده است و محیط زیست در تلاش است رضایت اولیاء دم را اخذ کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ حمیدرضا خیلدار با بیان اینکه هم‌اکنون درجه تمام محیط بانان تعیین و به تمام استان‌ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود ۶۰۰ نفر از محیط‌ بانان آموزش‌های لازم را کسب کرد‌ه‌اند و تا پایان سال جاری به ۱۰۰۰ نفر از محیط بانان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه افزود: در این میان تعدادی از محیط بانانی که ۲۰ سال از خدمت آنها می‌گذرد و طی این سال‌ها هیچگونه دوره آموزشی ندیده بودند در اولویت قرار گرفتند و آموزش‌های لازم به آنها ارائه شد.

وی در ادامه بیان داشت: هم‌اکنون چنانچه محیط بانان در حین عملیات و درگیری با شکارچیان متخلف کشته یا مجروح شوند در حکم شهید و جانباز محسوب می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دو تن از محیط بانان کشور در زندان به سر می‌برند که برای آنها حکم قصاص در نظر گرفته شده است و این احکام در مسیر تایید دیوان عالی کشور است.

سرهنگ خیلدار، خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست در تلاش است که رضایت محیط بانان محبوس را از اولیاء دم اخذ کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *