پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

باهنر از احتمال وحدت با پایداری می گوید

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 400595
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: باید دقت شود گاه‌گاهی سخنان و رفتارهایی که سبب حاشیه‌سازی می‌شود و حتی می‌تواند بهانه به دست اختلاف‌‌افکنان بدهد، در صحبت و رفتارهایمان اتخاذ نکنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه سلسله همایش‌های همگرایی اصولگرایان که در سالن اجتماعات مصلی تهران برگزار شد،‌ اظهارداشت: همه ما نیازمند تذکرات و راهنمایی مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها هستیم.

وی افزود: امروز همه به وحدت و همدلی نیاز داریم تا بتوانیم به کمک هم از مشکلات عبور کنیم و فرافکنی‌هایی که در بعضی صحبت‌ها پیدا می‌شود در شأن مسئولان نیست.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم، خاطرنشان کرد: وظیفه خطیری بر عهده داریم و تا به امروز نیز کمک خداوند در همه جا دیده شده است؛ ما نیز باید این شأن را داشته باشیم و این وظیفه را خوب عمل کنیم.

باهنر ادامه داد: باید دقت شود گاه‌گاهی سخنان و رفتارهایی که سبب حاشیه‌سازی می‌شود و می‌تواند حاشیه ایجاد کند و ما را از اصول فاصله دهد و حتی می‌تواند بهانه به دست اختلاف‌‌افکنان بدهد، در صحبت و رفتارهایمان اتخاذ نکنیم.

وی در مورد رفراندوم که چندی پیش از سوی رئیس جمهور مطرح شد نیز گفت:‌ این موضوع را از خود دولتی‌ها بپرسید.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا در همایش امروز اعضای جبهه پایداری حضور ندارند،‌ اظهار بی‌اطلاعی کرد و در مورد همکاری تشکل سیاسی متبوع خود با جبهه پایداری بیان کرد: همکاری ما با جبهه پایداری غیرممکن نیست و در حال صحبت کردن هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *