جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۲

حکم ضارب زنان جهرم صادر شد/ انگیزه مجرم، شخصی بود

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 400237
دادگاه بدوی عامل آزارواذیت زنان جهرمی، متهم این پرونده را به اعدام و پرداخت دیه محکوم کرد.
حکم ضارب زنان جهرم صادر شد/ انگیزه مجرم، شخصی بود
به گزارش جهان، حکم بدوی متهم دستگیرشده در پرونده حمله به دختران جهرم، صادر و برای تایید و قطعی‌شدن به دیوانعالی کشور ارسال شد.

براساس این گزارش متهم این پرونده به اعدام و دیه در دادگاه بدوی محکوم شده. البته تاکنون اظهارنظر رسمی‌ای در این خصوص منتشر نشده است. متهم این پرونده که اوایل آذرماه دستگیر شد با چاقو و اسپری به چند زن حمله کرده بود. بعد از تشکیل این پرونده، تحقیقاتی در این خصوص انجام و ضارب در مدت ٧٢ساعت دستگیر شد. تحقیقات صورت‌گرفته از این متهم فاش کرد او بیشتر زنان دانشجو را هدف قرار داده است.

علی القاصی‌مهر، رییس کل دادگستری استان فارس پیش از این درباره انگیزه این متهم گفته بود: «انگیزه ضارب شخصی است و احتمال دارد، ضارب دچار انحرافات شخصیتی نیز باشد که این مساله نیازمند بررسی و اظهارنظر پزشک است.»

مقامات انتظامی، قضایی و همچنین فرمانده جهرم بعد از دستگیری این متهم اعلام کردند او به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیست.

همچنین محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده مردم جهرم درباره اینکه گفته می‌شد ضارب انگیزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر داشته، توضیح داد: «در بین افرادی که مورد سوءقصد قرار گرفتند، خانم‌هایی بودند که حجابشان به‌هیچ‌عنوان مشکلی نداشت و حتی چادر نیز به‌سر داشتند، لذا این ادعا که انگیزه ضارب مبارزه با بدحجابی و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بوده است، به هیچ عنوان صحت ندارد.»
منبع: شرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا ازش نگذره
... را دو بار اعدام كنند
...خوبه از حرف مردم خبر دارین!
ضارب عزيز يه وقت از حكم بدوي صادره نترسي؟!!‌ ....
چرا اعدام؟ حبس ابدش کنید بهتر نیست؟
اگه خواهر خودت هم بود همینو می گفتی
در عفو لذتی است که در انتقام نیست. چه راحت راجع به جان افراد نظر می دهید!
کار خیلی زشت و ناپسندی انجام داده، اول آبروی خود و خانواده اش رو برده، بعد هم خودش دچار مشکل شده. ولی می شه با گذشت و یک درجه تخفیف به این قضیه نگاه کرد. آیا جامعه اسلامی نمی تواند جوان بزهکاری را اصلاح کند؟ یعنی شما به اصلاح افراد اعتقاد ندارید؟
اگر اعدام باعث درس عبرت دیگران می شود، با اعدام های قبلی دیگه کسی نباید جرمی مرتکب شود.
طاها
از این به بعد به جای اعدام با دادن هدیه ازشون تقدیر می کنیم.
بنده خدا اگه اعدام های قبلی نبود ببین چه اوضاعی الان داشتیم...
اتفاقا با اعدام مجرم اونو خلاص می کنیم ولی می توان با زندانی کردن از آن و بیگاری کشیدن اون رو تنبیه روزانه کرد تا هر روز درس عبرت دیگران بشود. نه با یک اعدام قال قضیه رو بکنیم.
کریمی
موضوع اعدام درس عبرت دیگران نیست ... بلکه عمل اعدام قصاص به نفس است