جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

نگرانی کارگزاران از فعالیت مجدد مشارکت

سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 400210
کارگزاران معتقد است این حزب همان حزب مشارکت است و با فعال شدن مجدد آن فضای فعالیت کارگزاران در این دولت به شدت محدود می شود.
به گزارش جهان؛ سراج ۲۴ نوشت: شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که حزب کارگزاران موافق فعالیت حزب اراده ملت ایران اسلامی نیست.

کارگزاران معتقد است این حزب همان حزب مشارکت است و با فعال شدن مجدد آن فضای فعالیت کارگزاران در این دولت به شدت محدود می شود و به نوعی پدرخواندگی این حزب در مسائل سیاسی که در نبود حزب مشارکت رخ داده از بین می رود.

در همین راستا شنیده شده که یکی از اعضای حزب کارگزاران در تماسی با برخی مسئولین ضمن ارائه سابقه فعالیت های منفی و تند اعضای هیات موسس حزب اراده ملت و تاکید براینکه این حزب همان حزب مشارکت با مهره های نسبتا سفید است درخواست کرده که از ارائه مجوز به آن خودداری شود. همچنین گفته می شود کارگزاران به رسانه های این جریان نظیر مردم امروز و هفته نامه صدا و .... تاکید کرده به صورت نرم علیه راه انداز این حزب موضع گیری کنند.
لازم به ذکر است بیش از ۷ تن از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران نیز از متهمین فتنه۸۸ هستند.

گفتنی است هیات موسس حزب اراده ملت ایران اسلامی بر اساس اخبار به این شرح است:

۱ ــ محمد آقایی (مسئول کمیته تشکیلات و عضو مؤسس حزب منحله مشارکت) ۲ ــ حسین خلیلی اردکانی (رئیس شورای منطقه کرج حزب منحله مشارکت) ۳ ــ محمد خلخالی

۴ ــ حیدر زندیه ۵ ــ مژگان اثباتی ۶ ــ علی‌محمد مظفری (عضو هیئت مؤسس حزب منحله مشارکت) ۷ ــ رؤیا بلوری (همسر علی‌محمد مظفری و عضو شاخه زنان حزب منحله مشارکت) ۸ ــ پیروزی (عضو یکی از کمیته‌های اقشار حزب منحله مشارکت) ۹ ــ داوود کریمی دستجردی ۱۰ ــ سید حسن موسوی‌نژاد (رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب منحله مشارکت) ۱۱ ــ آیدین پیرزه ۱۲ ــ غلامرضا انصاری عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *