سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۷
۱۲

عکس/ مایه عزت خانه

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 400116
در پایان، نه تنها " اهداف رژیم جعلی اسراییل محقق نشد، بلکه اسرای صهیونیست با شرایط مورد نظر حزب الله تبادل شدند و امروز به اعتراف سیاستمداران "تل آویو"، حزب الله لبنان، چندین برابر قدرتمند تر از سال 2006 است.
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، عکسی که می بینید، در روزهای "جنگ تموز" در لبنان گرفته شده است. زنی لبنانی در حال خارج کردن عکس "مقام معظم رهبری" از میان ویرانه های خانه خود است.

"جنگ تموز" در 21 خرداد 1385 با حمله سراسری و همه جانبه ارتش صهیونیستی به جنوب لبنان آغاز شد. بر اساس ادعای مسئولان "رژیم اشغالگر قدس"، هدف از این جنگ که بهانه آغازش، اسارت دو سرباز صهیونیست به دست "مقاومت اسلامی"  در اراضی اشغالی جنوب لبنان، تلقی می شد،  نابودی "حزب الله لبنان" اعلام شد. جنگ، 33 روز به طول انجامید و طی آن ماشین جنگی صهیونیست ها، مناطق شیعه نشین لبنان را با تمام توان  زیر آتش گرفت.

«بهایی که می‌پردازیم» عنوان گزارشی است که «جمعیت آمریکایی‌های طرفدار صلح خاورمیانه» آن را منتشر کرده است. این جمعیت با نظارت پروفسور "لامپ"  گزارشی را تهیه کرده‌اند که در آن آمده است: "تعداد سلاح‌های آمریکایی که اسرائیل در جنگ ژوئیه علیه دوهزار مبارز لبنانی به کار برد، بیش از آن چیزی است که در جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ علیه هفتصد هزار نفر از ارتش‌های سوریه و مصر استفاده کرد. هم‌چنین سلاح‌های خوشه‌ای آمریکایی که ارتش اسرائیل در جنگ ژوئیه در لبنان استفاده کرد، بیش از دو برابر سلاح‌های خوشه‌ای است که در جنگ دوم خلیج (فارس) در سال ۱۹۹۱، جنگ بالکان در سال ۱۹۹۹ و در جنگ‌های افغانستان و عراق در سال ۲۰۰۲ تا به امروز به کار رفته است."

در پایان "جنگ تموز"، نه تنها " اهداف رژیم جعلی اسراییل محقق نشد، بلکه اسرای صهیونیست با شرایط مورد نظر حزب الله تبادل شدند، تمام ویرانی ها در کمتر از دو سال ترمیم شد و امروز به اعتراف سیاستمداران "تل آویو"، حزب الله لبنان، چندین برابر قدرتمند تر از سال 2006 است.

این پیروزی تاریخی بر ارتشی که خود را جزو ده نیروی نظامی برتر دنیا و اولین قدرت نظامی خاورمیانه!!! معرفی می کند، تنها در سایه مقاومت و شعور اعتقادی مردمی به دست آمد که خود را پیروان "ولایت فقیه" معرفی می کنند. مردمی که طی 33 روز، 1200 شهید دادند اما در نهایت کسی جز این کلام را از آنان نشنید: "فدای سر سید حسن نصرالله. فدای پای رزمندگان مقاومت".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علمدار ولایت بسیجیان فدایت
محمد باقر
آقا . مایه عزت همه ما است. خدا نگهدارش
آمین یا رب العالمین
رونیکا
سلام خدا بر حزب الله و سیدحسن نصرالله سلام خدابرشهیدان
ستایش
کاش قدر نعمت بزرگی رو که داریم بدونیم. افسوس که قدر داشتن رهبر بزرگ و فرزانه ای رو که داریم نمیدونیم.
مردم
امام عزیز گفته بودی پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور شما آسیب نبیند آری ملت غیور ایران در 9دی 88 ومردم ولایتمدار لبنان در جنگ 33روز لبیک گفتند
Iran, Islamic Republic of
هر که با خدا باشد پیروز است. فدای امام خوبان آیت الله خامنه ای که به حق مردم با خدای لبنان قدر و منزلتش رو درک کرده اند. قابل توجه ناسپاسان داخل.
خوشا به سعادتش که قدر چنین نعمتی را می داند
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
ابولفضل علمدار خامنه ای نگهدار
Iran, Islamic Republic of
عزت خانه سلامت باد
مهدی
جان ناقابلم فدای امام ورهبرم سید علی خامنه ای