چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بارش باران در ۱۷ استان

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 399902
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران پراکنده در ۱۷ استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی با تأثیر سامانه بارشی امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج نواحی مرکزی، دامنه های البرز و در اواخر وقت در شمال شرق، ابرناکی، وزش باد، بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می شود که شدت بارش در شمال خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.

به گفته وی، این سامانه درروز دوشنبه در برخی نقاط جنوب غرب، مرکز و شمال شرق با بارش پراکنده همراه و به تدریج از کشور خارج می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا بارش پراکنده در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، مرکزی، قم، ارتفاعات غرب اصفهان و بارش متناوب باران و برف در استان های لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و شمال خوزستان پیش بینی می شود که این بارش ها در خوزستان و ایلام همراه با رعد و برق خواهد بود.

وظیفه افزود: روز دوشنبه بارش پراکنده در استان های چهارمحال بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد، شمال خوزستان، اصفهان ، خراسان رضوی وخراسان شمالی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روزهای یک شنبه و دوشنبه وزش باد نسبتأ شدید در اکثر استان های کشور پیش بینی می شود تصریح کرد: اواخر وقت روز دوشنبه و طی روز های سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شدید جنوبی در استان های اردبیل و گیلان افزایش دما در سواحل دریای خزر رخ می دهد و از روز چهارشنبه سامانه بارشی فعالی وارد کشور می شود.

وظیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دما با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب به ۱۲ و ۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *