جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

اختصاص وام به دانش آموزان و زوج های جوان

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 399770
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: به افرادی که در ایام هفته وحدت ازدواج می‌کنند به صورت خارج از نوبت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می‌شود.
اختصاص وام به دانش آموزان و زوج های جوان
به گزارش جهان اسماعیل لله‌گانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج ویژه در هفته وحدت اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت هفته‌ وحدت و ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در نظر دارد تا به افرادی که در این ایام ازدواج می‌کنند به صورت خارج از نوبت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کند.

وی در خصوص جزئیات پرداخت این تسهیلات افزود: برای این افراد نوبتی در نظر گرفته نمی‌شود و اگر کلیه مدارک شناسایی، ضامن و . . . کامل باشد می‌توانند به صورت خارج از نوبت و هر یک سه میلیون تومان که جمعاً ۶ میلیون تومان می‌شود، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کنند.

لله‌گانی در ادامه با بیان اینکه تسهیلاتی که به مناسبت این ایام خاص پرداخت می‌شود با تعهد ۱۵ هزار فقره‌ای بانک قرض الحسنه مهر ایران جدا است، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران متعهد شد تا پایان سال ۹۳، ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کند که تاکنون ۱۰۰ هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در ایام باقی مانده از سال هم ۵۰ هزار فقره باقی مانده پرداخت خواهد شد.

پرداخت تسهیلات به دانش آموزان

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه از خدمت جدید این بانک به دانش آموزان خبر داد و گفت: در این ایام با سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه تحصیلی به هر یک از دانش‌آموزان منعقد کرده‌ایم، به گونه‌ای که این تسهیلات به اولیا دانش آموزان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: سقف این تسهیلات ۱۰ میلیون تومان برای هر دانش آموز است که می توانند با مراجعه به ۵۳۰ شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور از این تسهیلات استفاده کنند.

لله‌گانی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این، به منظور کمک و گسترش مدارس غیردولتی، بر اساس گردش حسابی که نزد بانک دارند می‌توانند به ازای هر موسسه، ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت و در جهت توسعه موسسه خود فعالیت کنند.

وی در پایان از ایجاد قلک الکترونیک برای هر دانش‌آموز خبر داد و افزود: برای هر یک از دانش آموزان مزایایی در نظر گرفته شده است که در آینده جزئیات بیشتری از این طرح را اعلام خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
یک ماه پیش نامزدم و پدرو مادرش به خاطر بی پولی من که توان خرج و مخارج سرسام آور یک عروسی رو نداشتم به من فحاشی کردند و وقتی ازپدر و مادرعروس خواهش کردم به من توهین نکنند و حرف بدنزنند نامزدم آب دهانش را درصورتم انداخت و گفت ازخونه ما گورتو گم کن و دیگه اینجا نیا روحانی مچکریم که به فکرماهستی
ناصر
زن گرفتنم آرزوست رهاشدن از خاک برسرشدن و بیکاری ام آرزوست
Iran, Islamic Republic of
سلام امروز یک شنبه مورخ 93/10/14 زنگ زدم بانک می گه ما همجین وامی نداریم .
میدونید مشکل کجاست تو مملکتی که حرفش اینه که ما دولت الکترونیک هستیم تا یک بخشنامه تصویب بشه و بیاد یک ماه تا n+1 ماه طول می کشه به همین دلیل هست می گن لباسی که برای عید نرسه بدرد میت می خوره .
Iran, Islamic Republic of
وام دانش آموزی را به خود دانش آموز نمیدهند بلکه به مدرسه میدهند و ما فقط باید اقساط آنرا بپردازیم
United States
تبریک به مسئولین جمهوری اسلامی بعد از 3 دهه به جایی رسیدیم که باید به مردمون وام بدین تا بتونن بچه هاشون رو بفرستن مدرسه
امیرحسین
ببخشید برای گرفتن این وامه دانش اموزی احتیاجی به ضامن هست؟