پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۶
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

موسوی و کروبی باید عذرخواهی کنند

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 399721
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری گفت: امید این است که این آقایان(موسوی و کروبی) تعقل کنند و ۲ کار را انجام دهند؛ یکی اینکه دشمنان را از خود ناامید و آنها را محکوم کنند و سپس عذرخواهی کنند.
موسوی و کروبی باید عذرخواهی کنند
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم، درخصوص واکنش‌ خانواده مهدی کروبی نسبت به سخنانش درخصوص ۹ دی،گفت: بنا نیست به هر موضوع از طرف هر کسی پاسخ دهم. به هرحال ممکن است آنها هم ناراحت باشند.

وی افزود: ملاک حال فعلی افراد است. پیام ۹ دی برای همه روشن بود و ما هم وظیفه داریم پیام ۹ دی را به نسل جوان امروز بگوییم.

رئیس شواری فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه مسئله حصر یک موضوع قانونی است و شورای امنیت ملی به این جمع‌بندی رسیده و قضیه کاملا قانونی است، تصریح کرد: از سوی دیگر حصر یک مسئله حفاظتی است؛ به هر حال ممکن است افراد ناآگاه، چه مزدور خارجی و چه احمق داخلی در کشور دردسرهایی برای آزادی محصورشدگان به وجود آورند و برای جلوگیری از این آسیب آنها در حصر حفاظتی قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام اکرمی اضافه کرد: نکته سوم درخصوص حصر این است که حصر این آقایان به نوعی مصلحتی است که اینها در خلوت خود کمی تعقل کنند که چه خطا و خلافی انجام داده‌اند و چرا ۸ ماه کشور دچار کشمکش شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید این است که این آقایان(موسوی و کروبی) تعقل کنند و ۲ کار را انجام دهند؛ یکی اینکه دشمنان را از خود ناامید و آنها را محکوم کنند و به آنها بگویند که مسائل ما داخلی است و ربطی به خارج ندارد.

حجت‌الاسلام اکرمی گفت: کار دومی که باید انجام دهند، این است که عذرخواهی کنند و انشاءلله مورد قبول قرار بگیرد و ماجرا ختم به خیر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حق موسوی و کروبی اعدام است
من احساس میکنم دولت به ویژه رئیس جمهور این مسئولیت رو به آقای اکرمی داده تا این طور خود ایشون مستقیم وارد این موضوع نشه و نظر دولت رو انعکاس بده
میلاد
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟
(عذرخواهی کنند و انشاءلله مورد قبول قرار بگیرد و ماجرا ختم به خیر شود.)
چی ختم به خیر بشه؟! خون یاخسارت یا تحریم ها؟ کدوم یکی؟!
Iran, Islamic Republic of
بله ....حتما بعد از مدتی مراتب عذرخواهی موسوی وکروبی هم به منظوری آزادی انها از حصر توسط خاندان ه.....و طرفداران فتنه سبز رسانه ای می شود تا دوباره عوام فریبی مردم اتفاق افتد وفتنه گران آزاد شوند....
مم جواد
چه جالب بایه غذرخواهی حل میشه؟؟؟؟تازه بعد از اون همه به قول خودتون کارایی که کردن؟؟؟؟؟خیانت آشوب گرفتن جن اون همه آدم !!ای اواخرم که افزایش تحریمارو انداختید گردنشون! با یه غذر خواهی حل میشه؟؟؟؟
یعنی فقط با یک عذر خواهی ساده باید از جرم انها گذشت ایا با تمام جنایتکاران همینطور برخورد میکنید مسبب سختی های ملت این دو نفر همراه بالا دستی هایشان و اعوان و انصارشان هستند یک مملکت را به اشوب کشاندند حالا خیلی ساده بیان عذر خواهی کنند و تمام شود خوب به ولیعهد هم بگین از طرف پدرش عذر خواهی کنه و بیاد به تخت بشینه یا بنی صدر عذر خواهی کنه و بیاد دوباره کاندید ریاست جمهوری بشه این حرفها چیه که میزنید مردم خواهان اعدام اینها هستند نه عذر خواهی انها و بعد هم بخشش و بازگشت به سیاست
عذرخواهی چیه آقا؟ !!!!

مگر صدام حسین می تواند عذرخواهی کند؟
feri
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسانی که بجای مراجعه به قانون برای رسیدگی به اعتراض انتخاباتی دست به اعمال ضد امنیتی ضد قانونی و آشوب و براندازی زده اند و بچه های پاک این کشور را کشته اند با یک عذر خواهی مشکلشان حل میشود و از حصر آزاد خواهند شد و مجازات براندازی نظام و آشوب و شورش و به آتش کشیدن شهرها و آدمکشی فقط یک عذر خواهی است .!!!!! با این حساب وقتی اینکارها هزینه ای برای کسی ندارد باید منتظر اقدامات بدتر از اینها و آشوبهای بعدی از طریق عوامل بیگانگان در داخل بود. !!!!
کسانی که در دوران ریاستشان فسادهای عظیم اتفاق افتاد چه باید کنن؟؟
Iran, Islamic Republic of
هم اونا هم سران فتنه علیهم اللعنه باید محاکمه بشن. هرکسی که به مردم خیانت کرد.
عذرخواهی به چه دردی میخوره کسانی که کشته شدن چی ، این همه خسارت مالی که به کشور خورد چی ؟
عذر خواهی کنن و تمام ؟؟؟
پس خون اون عزیزان و جوانان چی می شه؟
زیباکلام:"اگر ملت ایران داستان فتنه و 9دی را باور کرده بود آنوقت سعید جلیلی 4 میلیون رای نمی آورد"
United States
پس تکلیف کودتای 28 مرداد چی می شه ؟
اصلاٌ حمله متفقین به ایران چی ؟
... .
ایرانیممم
عذرخواهی قبول نیست توبه ومحاکمه این عمال دشمن.
مردم با بصیرت
احسنت چند تا مثل شما تو کشور باشند همه ی کودتا و کودتا چی بخشیده وبه آنها مدال هم داده می شود .آقای اکرمی در فتنه ی88سران فتنه هدف شان بر اندازی حکو مت اسلامی بود چهل نفر از مردم بی گناه شهید شدند مسجد وپرچم یا حسین را آتش زدند وچقدر خسارت دیگر به کشور ردند که قابل شمارش نیست بعد از فتنه تحریم رابه کشور تحمیل کردند مردم همان در خواست نه دی را دارند .سران فتنه حکم شان اعدام است