جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

خودرهای تک سرنشین علت آلودگی هوا

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 399708
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: افزایش خودرو‌های تک‌سرنشین در خیابان‌های پایتخت منجر به آلودگی هوا می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از موید حسینی صدر در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: در تهران هر روز ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود که باید در این مورد صرفه‌‌جویی صورت گیرد چرا که با وجود استاندارد نبودن سوخت و افزایش رفت‌و آمد خودرو‌ها در خیابان‌های پایتخت، آلودگی هوا بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی عقیده بر این بود که آلودگی هوا پنهان شود اما اکنون باید آلودگی هوا بزرگنمایی شود تا فکری اساسی صورت گیرد و راهکار‌ها تجمیع و بتوانیم شاهد بهبود وضعیت کیفی هوای کلانشهر‌ها از جمله تهران باشیم.

این عضو فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد: توسعه حمل‌و نقل عمومی و بهبود وضعیت استاندارد سوخت و بنزین باید در اولویت قرار گیرد تا کاهش آلودگی را شاهد باشیم همچنین باید لازم است زمان معاینه فنی خودرو کاهش یابد.

حسینی صدر افزود: باید اقدام و برخوردی جدی برای کاهش خودرو‌های تک‌سرنشین صورت گیرد و همچنین خودرو‌های فرسوده اجازه تردد نداشته باشند چرا که به نظر بنده این دو مورد در افزایش آلودگی‌ هوا موثر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسی که تصمیم زیر رو گرفته به نظر حامی مردم نبوده!
«زمانی عقیده بر این بود که آلودگی هوا پنهان شود»
Iran, Islamic Republic of
هر وقت مسئولین محترم ماشین مفت ، بنزین مفت ، راننده مفت و طرح ترافیک مفت را رها کردند و با وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد کردند می توان از مردم انتظار داشت که از ماشینهایشان که از جیب خودشان هزینه هایش را می دهند ، استفاده نکنند و با اتوبوس و... به کارهایشان بپردازند.
کامل نیست باید می گفتید خودروهای تک سرنشینی که بنزین احمدی نژاد رو می زنند باعث آلودگی اند تا قشنگ آشی که برای اون بنده خدا پختید روغن داغش هم زیاد شه.....
عزیزم اینطوری بگی بهتره تیترو اینطوری بزن: بنزین خودروهای تک سرنشین باعث آلودگی