جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخواست مقتدی صدر از دولت عراق

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 399703
مقتدی صدر از دولت عراق خواست نیروهای خود رابرای کشف عملان جنایت ترور ائمه مساجد بصره به کار گیرند.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز خبر داد: مقتدی صدر از دولت عراق خواست نیروهای خود رابرای کشف عملان جنایت ترور ائمه مساجد بصره به کار گیرند. او خاطر نشان کرد تروریست شروع به هدف قرار دادن استان های امن و با ثبات کشور نموده است.‎

دربیانیه امروز دفتر مقتدی صدر آمده است: تروریست فرقه های دینی و طوائف مذهبی را مورد هدف قرار داده است و این بهترین دلیل بر بی دینی تروریست می باشد. تروریست از طریق تفرقه افکنی ناپسند مذهبی اقدام به توطئه برای بی ثبات کردن استان های امن کشور نموده است و این تنها سلاحی است که تروریست از آن استفاده می کند.

این بیانیه می افزاید دست های گناهکاری که اقدام به ترور ائمه مساجد بصره نمودند تنها به دنبال تفرقه و تحریک اهل سنت هستند. این افراد پس از انکه از سوی همه طوائف مذهبی و گروه ها و نژادها طرد شدند تلاش دارند تا باعث تفرقه میان مردم شوند و این امر برای آنان خوشایند است.

مقتدی الصدر از دولت خواست تا تمام توان و ونیروهای خود را بکار بگیرد تا عاملان این جنایت که موجب برهم زدن ثبات بصره شده اند را شناسایی کنند. او هم چنین از شهروندان عراقی خواست تا از هر گونه تفرقه و طایفه گرائی اجتناب کنند و در شاسایی عاملان این جنایت همکاری نمایند و در نماز و خطبه های جمعه آینده این جنایت را محکوم نمایند.

صدر اشاره کرد این اتفاق پس از آن رخ داد که برادر بزرگوار ما، العبادی به این استان سفر کرده بود و این اقدامی برای تضعیف دولت عراق و توهین به دولت محسوب می شود. او سفرهای دوره ای العبادی با هدف از بین بردن طائفه گری را مورد ستایش قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *