جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

شهادت یک فعال شیعه در کراچی+عکس

يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 399691
یکی از کارمندان اداره گذرنامه شهر کراچی که از شیعیان فعال این شهر محسوب می‌شد پس از ربوده شدن و شکنجه عناصر تروریستی سپاه صحابه به شهادت رسید.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پیکر بی‌جان یکی از شیعیان شهر بندری کراچی پاکستان که چند روز پیش توسط تروریست‌های تکفیری ربوده شده بود روز گذشته پیدا شد.

خبرنگار ابنا از شهر ناامن کراچی گزارش داد: «سکندر رضوی» یکی از فعالان شیعه کراچی که هفته گذشته ناپدید شده بود به شهادت رسیده است.

آقای رضوی که از کارمندان اداره گذرنامه بود پس از ربوده شدن توسط عناصر تروریستی سپاه صحابه مورد شکنجه قرار گرفته و به شهادت رسید.

پیکر بی‌جان این شیعه پاکستانی در یک گونی در منطقه "حب ریور" پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تصاویر منتشر شده آثار شکنجه و کبودی بر روی بدن این شهید نشان می‌دهد که وی قبل از به شهادت رسیدن به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است.

دولت پاکستان از اواخر مردادماه عملیات برنامه ریزی شده‌ای را علیه گروه‌های تروریستی در شهر بندری کراچی آغاز کرده و صد‌ها نفر از اعضای وابسته به این گروه‌های بازداشت شدند اما حملات هدفمند علیه شیعیان مظلوم این کشور همچنان ادامه دارد و متاسفانه دولتمردان این کشور توانایی محافظت از شیعیان پاکستان را ندارند.

براساس گزارش کمیسیون حقوق بشر پاکستان تنها در شش ماه نخست سال جاری میلادی بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر، قربانی عملیات تروریستی اعضای گروه‌های غیرقانونی در بزرگ‌ترین شهر اقتصادی پاکستان شدند که اغلب این خشونت‌ها بر اثر انفجار بمب، افزایش خشونت‌های فرقه‌ای و قتل‌های هدفمند صورت گرفته است.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تبريك به گروه شيرازي...
پس از اقدامات چند روز گذشته احتمالا بايد منتظر موج جديد شهادت شيعيان در نقاط مختلف جهان باشيم............
خدا همه رو هدايت كنه اگر قابل هدايت نيستد ...