جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱
مسئول روابط عمومی سپاه:

توسعه علمی ایران در دنیا بی‌نظیر است

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 399678
مسئول روابط عمومی سپاه گفت: توسعه علمی ایران نیز در دنیا بی‌نظیر است و ما باید در راستای پیشرفت هر چه بیشتر آن تلاش کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف عصر امروز در نشست مدیران و نخبگان رسانه‌ای خراسان جنوبی که به منظور بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از هدف‌های دشمن برای آسیب وارد کردن جایگاه ولایت فقیه ، سپاه و بسیج است.

وی با بیان اینکه سه رکن مشخص در رسانه‌های انقلاب اسلامی داریم، افزود: محتوای پیام رکن اصلی، مخاطبان رکن دوم و ابزار اطلاع‌رسانی رکن سوم محسوب می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید بدانیم که انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در این سه مولفه چه امتیاز ویژه‌ای دارد.

شریف با بیان اینکه محتوای پیام مولفه اصلی اطلاع‌رسانی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران از تمام گفتمان‌های دنیا قوی تر است و در اطلاع‌‌رسانی این گفتمان منحصر به فرد عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سایر گفتمان‌های دنیا دست‌ساز فکر بشر است، بیان کرد: پبام انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم پیامبر (ص) و قرآن است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام (ره) گفتمان انقلاب را به جامعه بشری عرضه کرد و به طور جد فرمود این گفتمان سعادت همه انسان‌ها را تامین کرده و مقبول تمام جهانیان قرار می‌گیرد.

نظام سلطه سعی دارد تا گفتمان انقلاب اسلامی عمق بخشی وسیعی پیدا نکند

شریف با اشاره به اینکه کشور ایران از لحاظ حجم و گستردگی اطلاع‌رسانی جزو اولین‌ها است، افزود: سعی نظام سلطه بر این است تا گفتمان انقلاب اسلامی عمق بخشی وسیعی پیدا نکند و به دنبال آن هستند که به آن خدشه وارد کنند چرا که با اصل این گفتمان مشکل دارند.

وی تصریح کرد: ما هیچ‌گاه نباید حس بازندگی را داشته باشیم چرا که آمریکا که دشمن شماره یک ایران است بازنده اصلی میدان است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز تمام دنیا بحران رهبری دارند و این یک بحران بسیار جدی است.

قدرت بالندگی انقلاب اسلامی در تمام ابعاد قابل حس است

شریف با بیان اینکه امروزه قدرت بالندگی انقلاب در تمام ابعاد قابل حس است، گفت: شرایط انقلاب اسلامی شرایط بالنده و رو به جلویی است.

وی بیان کرد: امروزه مهم‌ترین عنصر برای افراد رسانه‌ای فهم درک موقعیت ایران و دشمن است و باید بدانیم تا زمانی که مبنای ما قرآن است موفق هستیم و نباید از دشمن هراسی داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تدوین محتوای پیام نیاز جدی ما است، گفت: در عرصه کار خبر و اطلاع‌رسانی باید این مهم سر لوحه کار ما باشد.

شریف با بیان اینکه دشمن در هر صورت باطل است، افزود: بنیان انقلاب اسلامی بر اساس تقوا و درستی است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: روزی در هفته وجود ندارد که دشمن علیه بسیج توطئه‌چینی نکند و روزانه یک فرآیند جدید ضد این نهاد توسط دشمن تولید می‌شود.

شریف گفت: بسیج سازندگی در ۲۶ سال اخیر بیش از ۲ هزار پروژه ملی را در حوزه‌های مختلف به بهترین وجه ممکن ساخته و هیچ‌گاه هیچ پروژه‌ای به دلیل بدهی توسط این نهاد تعطیل نشده است.

وی افزود: دشمن هرگز موفق نشده و نمی‌شود بازی رسانه‌ای علیه ایران به وجود آورد و این خیال خام را باید به فراموشی بسپرد.

فضای مجازی درصدد است بنیان خانواده را متزلزل کند

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک تیم قوی و قدر در فرانسه تشکیل شد با بررسی این موضوع که چرا ایران در جنگ با عراق پیروز شد که پس از بررسی‌های زیاد این تیم متوجه شد یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب در این جنگ استحکام بنیان خانواده ایرانی بود.

شریف افزود: در این راستا دشمن بر آن شد تا بنیان خانواده ایرانی را متزلزل کند و این کار را از طریق فضای مجازی و ماهواره در پیش گرفت.

وی تصریح کرد: اگر به گذشته‌ برگردیم متوجه می‌شویم که آمار طلاق در ایران از زمانی که اینترنت و ماهواره وارد خانواده شده بسیار و در کنار آن آمار ازدواج کاهش یافته است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۹۰ درصد فیلم‌های شبکه‌های فارسی زبان ماهواره سست شدن بنیان خانواده را به نمایش گذاشته است.

شریف به توسعه علمی کشور اشاره کرد و گفت: توسعه علمی ایران نیز در دنیا بی‌نظیر است و ما باید در راستای پیشرفت هر چه بیشتر آن تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در این راه هیچ انتطاری از دشمن نباید داشت چرا که دشمن فقط دشمنی می‌کند و سازش با دشمن عین ساده اندیشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما کل دنیارو گرفتیم خودمون خبر نداریم