پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دروغ کریسمس؛ مدیرعاملی در پرسپولیس!

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 399406
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: شایعه حضور من در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل این باشگاه، دروغ کریسمس است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جشن کریسمس باشگاه سپاهان اصفهان شامگاه پنجشنبه با حضور اهالی رسانه در فست فود باشگاه سپاهان اصفهان و با حضور ده‌ها نفر از هواداران سایبری باشگاه اصفهانی برگزار شد.

* این مراسم با نزدیک به یک ساعت تأخیر برگزار شد و پس از آن مدیرعامل باشگاه اصفهانی به عنوان سخنران وارد سالن شده و به صحبت پرداخت.

* لئون استپانیان، بازیکن سابق سپاهان که برای گذراندن تعطیلات کریسمس راهی اصفهان شده، به همراه آیدین ملکیان، خانواده پریرا و دیگر بازیکنان ارمنی سپاهان در مراسم حضور داشتند.

* مدیرعامل سپاهان در حاشیه نشست و زمانی که او را به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس مطرح کردند اعلام کرد که این خبر نخستین جوک سال ۲۰۱۵ بوده و دروغ است.

* عکس‌های سلفی و دسته‌جمعی خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز از دیگر حاشیه‌های این نشست به شمار می‌رفت که در نهایت خلیلیان نیز با آنها عکس سلفی گرفت.

* حضور خبرنگاران جوان باشگاه سپاهان در این نشست که آنها به عنوان جامعه هواداران سایبری سپاهان مطرح هستند نیز از دیگر حاشیه‌های برنامه به شمار می‌رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *