جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
جانشین فرمانده سپاه قدس:

مسئله هسته‌ای ایران فقط یک بازی سیاسی

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۵۹
کد مطلب: 399372
جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به مسئله هسته‌ای و مذاکرات اخیر گفت: مسئله هسته‌ای فقط یک بازی سیاسی و مطرح شده از سوی غرب و آمریکایی‌ها است و آنان باید بدانند راه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشرفت همچنان ادامه دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار اسماعیل قاآنی دقایقی پیش در مراسم یادواره شهدای هویزه و ۴۳ شهید جهادگر این شهرستان با بیان اینکه مقاومت اسلامی فلسطین و حماس امروز با الگوگیری از شهدای هشت سال دفاع مقدس با قدرت در مقابل رژیم فاسد صهیونیستی ایستاده‌اند، اظهار داشت: فرهنگ انقلاب اسلامی تبدیل به الگویی برای رزمندگان و مبارزین واقعی در جهان اسلام شده است و این فرهنگ سبب فروپاشی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی در آینده نزدیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه به برکت شهدای ما نحوه جنگ با استکبار جهانی متحول شده است، گفت: پرافتخارترین جنگ نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین و حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی، متعلق به دوره اخیر است که رزمندگان مقاومت با الگوگیری از شهدای ما در برابر این رژیم ایستادگی می‌کنند.

قاآنی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با اندیشه تشکیل یک حکومت از نیل تا فرات ایدئولوژی خود را اعلام کرده بود، افزود: امروز به برکت نیروهای مقاومت اسلامی، این رژیم در پشت دیوارهای حائل خود محصور شده و جرأت حمله به سرزمین‌های اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی از مرزهای سیاسی و جغرافیایی کشور خارج شده و در سراسر جهان اسلام در حال رویش است، ادامه داد: به برکت این فرهنگ غنی، امروز رژیم صهیونیستی در اوج فروپاشی قرار گرفته است.

قاآنی با اشاره به شلیک موشک‌های فجر ۵ از عمق خاک فلسطین توسط رزمندگان مقاومت تصریح کرد: این مسئله مایه افتخار جهان اسلام است که مبارزین و مجاهدین واقعی در جبهه مقاومت اسلامی این موشک‌ها را به سر دشمن می‌کوبند و رژیم صهیونیستی باید بداند مسئله خلع سلاح غزه و حزب‌الله لبنان هیچ‌گاه صورت نخواهد گرفت و مسئولین این رژیم این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به حوادث منطقه و اقدامات گروهک تروریستی داعش با بیان اینکه این گروه تکفیری محصول آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: این گروهک تروریستی به نام اسلام جنایت‌هایی می‌کند که در هیچ جای دنیا مانند آن رخ نداده است و هدف از این کارها خراب شدن وجهه اسلام واقعی و گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه است که در برابر رژیم صهیونیستی می‌جنگند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک تروریستی به برکت نیروهای ولایی در عراق در حال نابودی است، یادآور شد: تاکنون هیچ حرکت مثبتی از سوی ائتلاف آمریکایی در برابر داعش صورت نگرفته و کاری که جمهوری اسلامی ایران در برخورد با این گروهک تروریستی انجام داده، یک درصد آن توسط ائتلاف آمریکایی انجام نشده است.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه جنگ ائتلاف آمریکایی در برابر داعش فقط یک سیاه‌نمایی است، گفت: آمریکایی‌ها در زمانی متوجه جنگ علیه داعش شدند که آنها جنایت‌های بسیاری را در سطح منطقه انجام داده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به مسئله هسته‌ای و مذاکرات اخیر گفت: این مسئله واضح است، مسئله هسته‌ای ایران فقط یک بازی سیاسی و مطرح شده از سوی غرب و آمریکایی‌ها است و آنان باید بدانند راه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشرفت همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تا تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج) در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به شهدای هویزه و با بیان اینکه این شهدا خط فکری جدیدی در نوع مقاومت در جبهه را آفریدند، گفت: این شهدا در دوران غربت و محرومیت جنگ با تأسی از راه امام حسین (ع) فداکاری کردند که سبب دلگرمی و تبدیل به الگویی برای رزمندگان ما در اجرای عملیات‌های بعدی شد.

وی با تأکید بر اینکه ما در دوران جنگ از ابتدایی‌ترین امکانات نظامی محروم بودیم، یادآور شد: شهدای هویزه با همان امکانات کم و با تأسی از فرهنگ عاشورا و ایستادگی در برابر یزدیان، در برابر نیروهای بعثی ایستادند و سبب ترویج فرهنگی در جبهه شدند که در تمام طول دوران جنگ الگوی رزمندگان اسلام بود.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس ثابت کردند که نهضت عاشورا و راه امام حسین(ع) زنده است، یادآور شد: بزرگترین ویژگی شهدای هویزه، تأسی گرفتن از فرهنگ عاشورا و اثرگذاری آن در میدان نبرد بود که امروز پس از گذشت سال‌ها از شهادت آنان، فرهنگ شهادت در یادواره‌ها زنده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *