سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳

پناهیان مهمان «هفت» می‌شود

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 399318
تهیه‌کننده و مجری برنامه سینمایی «هفت» اعلام کرد که این برنامه جمعه‌ی این هفته به موضوع ارتباط روحانیت و سینما می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمود گبرلو - سردبیر برنامه «هفت» - اعلام کرد که گفت‌وگوی ویژه‌اش را به «حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان» از اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل فرهنگی اختصاص داده و قرار است در این گفتگو درباره مسائل روز سینمای ایران و ارتباط روحانیت و سینما بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

به گفته او، پرده دوم هفت را نقد فیلم «شیار ۱۴۳» نرگس آبیار رونمایی خواهد کرد. این فیلم که توانسته طی اکرانش فروش قابل تأملی را هم به دست بیاورد، با حضور آنتونیا شرکا و سحر عصرآزاد به عنوان دو منتقد خانم مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

پرده آخر هفت هم به معرفی فیلم «چند متر مکعب عشق» اختصاص دارد. فیلمی که توانسته در جشنواره‌های داخلی و خارجی موفقیت‌های ارزنده‌ای را به دست بیاورد و گبرلو در این بخش میزبان جمشید محمودی و ساعد سهیلی کارگردان و بازیگر این فیلم خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، قرار است آیتم‌های ویژه‌ای مانند: از هفت تا هفت، گزارش ویژه جشنواره عمار، پشت صحنه فیلم و ... در فواصل برنامه پخش شوند.

به گزارش ایسنا، برنامه سینمایی «هفت» جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *