جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۶
۲۷
علی کریمی چرا از تیم ملی کنار رفت؟!

کی‌روش و دوستان بلیط First Class، کریمی و بازیکنان بلیط عادی!

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 398984
علی کریمی وقتی جایگاهش را در هواپیما متوجه شد، شاکی شد و گفت وقتی احترام من رانگه نداشتند، نمانم بهتر است.
کی‌روش و دوستان بلیط First Class، کریمی و بازیکنان بلیط عادی!
گروه ورزش جهان - مسعود پاشنا: نام علی کریمی دستیار کارلوس کی‌روش در لیست پروازی کاروان تیم ملی به استرالیا قرار نداشت تا کاروان تیم ملی فوتبال بدون جادوگر راهی جام ملتهای آسیا شود.

خروج ناگهانی علی کریمی از اردوی تیم ملی فوتبال و عزیمت نکردن جادوگر به استرالیا با واکنش های زیادی همراه بود که این اقدام کریمی شوک بزرگی به کارلوس کی روش، ملی‌پوشان و فوتبال‌دوستان وارد کرد؛ البته کریمی خصوصیات منحصر به فردی دارد و وقتی تصمیمی را می گیرد، حتما دلائلی برای آن دارد.

درباره غیبت ناگهانی وی حرف و حدیث‌‎ حرفهای زیادی به گوش می‌رسد اما چند احتمال قوی را می‌توان در این تصمیم مربی تیم ملی دخیل دانست. جادوگر پس از حضور نیافتن در اردوی تیم ملی، جمله عجیب «اگر نمی‌توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی» را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است!

عدم دعوت محمد نوری به تیم ملی!

عدم دعوت کاپیتان قرمزها می تواند یکی از عوامل دور شدن کریمی از تیم ملی باشد. محمد نوری در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی عملکردی بسیار خوبی داشته و به عنوان یک هافبک، هت‌تریک هم کرده تا آمادگی‌اش را به رخ بکشد، جالب این که اکثر کارشناسان فوتبال جای خالی نوری در تیم ملی یادآور شدند اما کی‌روش پس از اینکه نوری را همراه تیم ملی به برزیل نبرد، بازهم بر روی نام کاپیتان‌ پرسپولیس در‌ آستانه سفر به استرالیا خط قرمز کشید تا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیم ملی ایران بدون اینکه از پرسپولیس بازیکنی داشته باشد، راهی مهمترین رخداد فوتبالی قاره شود.

البته همان گونه که پیش از این نوشتیم، اردوی آفریقای جنوبی بیشتر جنبه تفریحی داشت، تنها هدف کی روش از برگزاری این اردو تعطیلی لیگ و نمایش قدرت بود. با اطمینان و با کمال تاسف باید اذعان کرد که قطعا این تیم ملی دستاورد مهمی از جام ملتهای آسیا نخواهد داشت؛ مگر این که معجزه ای رخ دهد .

شک نکنید که تیم ملی با همان تفکران تدافعی در این رقابتها ظاهر می شود و با همان ترکیب جام جهانی در این بازیها به میدان می رود.

در فهرست کی روش نام چندین هافبک تدافعی دیده می شود! آندو، نکونام و امید ابراهیمی! ولی از هافبک بازیساز خبری نیست! براساس این شواهد مشخص است وقتی تیمی بدون هافبک بازیساز و با یک مهاجم به میدان می رود، چگونه می تواند تهاجمی بازی کند؟

اختلاف مشترک مجید صالح و علی کریمی با کی روش پرتغالی

جالب این که تنها دو هفته مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی۲۰۱۴ برزیل، مجید صالح دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش از سمت خود استعفا داد. دلیل این اقدام صالح البته خیلی زود مشخص شد. او که به عنوان مربی تیم ملی همراهی می‌کرد با دستور کی‌روش حق نشستن روی نیمکت این تیم را نداشت و باید از روی سکوها بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کرد، ظاهرا کی‌روش همین جایگاه را برای کریمی در نظر گرفته بود!

کی‌روش و دوستان بلیط First Class، کریمی و بازیکنان بلیط عادی!

ضمنا علی کریمی وقتی جایگاهش را در هواپیما متوجه شد، شاکی شد و گفت وقتی احترام من را نگه نمی‌دارند، نمانم بهتر است. از قرار معلوم برای برخی مربیان و ملی‌پوشان بلیت First Class گرفته شده و برای کریمی و برخی بازیکنان بلیت معمولی!

جادوگر که همین چند شب پیش هدایتی را به اردوی تیم ملی کشاند و از او ۲۵۰ هزار دلار برای کمک به تیم ملی فوتبال پول گرفت، وقتی متوجه شد بلیت هواپیما برای تمام ملی‌پوشان یکسان نیست، شاکی شد و گفت وقتی احترام من را نگه نمی‌دارند، نمانم بهتر است.

به گمان وی اگر قرار باشد در استرالیا سکونشین باشد و تنها نام مربی تیم را داشته باشد همان بهتر که از تیم ملی جدا شود و یا به قول خودش «اگر نمی‌توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دم جادوگر گرم که زود فهمید چی به چیه
United States
آخر مطلب بود
تحلیلش زد به هدف
علی کریمی هر جا رفنه قهر کرده.اگه این دفعه می میموند تعجب می کردم
عدالت
ایول به علی کریمی خام مافیای فوتبال نشد
مهران
تا کفاشیان هست ناکامی در فوتبال با قدرت ادامه دارد...
United States
داش علی 888888 یه دونه باشی
سعید
به عنوان یه استقلالی میگم کیروش به اندازه صدهزارتومن هم به فوتبال ماکمک نکرد
مازندرانی
... .آقای کریمی درسته که بلیط first class برات نگرفتند ولی جای تو روی چشای ماست .بزار این تیم ملی پیر فرتوت وبره کارشو دنبال بکنه
Iran, Islamic Republic of
عشق منی ای ستاره پیشین بایرن مونیخ
احمدی
لطفا اسم خبرنگارانی که کیروش را نگه داشتند بنویسید
محسن
فرق اسطوره اینجاها مشخص می شود
آفرین به این عزت و زیر بار ذلت نرفتن
یه طوری حرف میزنی انگار داری در باره امام معصوم صحبت میکنی،جادوگر،وقتی تصمیم میگیرد دلیل برای کارش دارد، این اراجیف چیه راجع به این آدمی که ..
صادق
اين بنده خدا پاشنا از موقعي كه از... رفته خدا وكيلي. عالي شده حالا با اين تحليل هاي من دراوردي اومده سايت جهان رو...
یک خبرنگار قدیمی
اتفاقا آقای پاشنا خبرنگار شناخته شده در عرصه رسانه است و با شجاعت حرفهایش را میزند ، طبیطی ست انسانهای افشاگر دشمنان زیادی دارند . اتفاقا بخاطر زیر بار نرفتن ملاحظات از ت..اومد بیرون - خدا نگهدارش باشه
Romania
به قول مایلی کهن توی جام جهانی مگه چیکار کرد بین چهار تیم چهارم شد ...
این کار رو بقال محل هم میتونست انجام بده
چنان از بازی ارژانین حرف می زدن انگار ارژانتین به همه تیم ها 10 تا زده فقط به ما یک گل زده همه رو ارژانتین با اختلاف یک گل برد
حالا کجای جام جهانی برای ما پیروزی بود که این مربی رو حلوا حلوا کردیم معلوم نیست
تو این جام هیچی نمیشیم
فوتبال ما فدایی منافع و تفریحات کیروش شد
راستی اردوی افریقا برای چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از اولم نباید این فرد به تیم ملی دعوت میشد. کسی که دائم قهر میکنه همون بهتر که نیاد
صادق
اگر کسی واقعا قصد خدمت کردن داشته باشه نباید برای چنین مسائل پیش پا افتاده ای انقدر اهمیت قائل بشه اگر کسی واقعا قصد خدمت داشته باشه هیچ اتفاق وپیشامدی نمیتونه اونرو از راهی که درپیش گرفته منصرف کنه.اگر کسی واقعا قصد خدمت کردن داشته باشه با کوچکترین پیشامدی پشیمان و دلسرد نمیشه .اقای کریمی هم اگر میدونست که نمیتونه در تیم ملی خدمتی کنه نباید از ابتدا این مسئولیت رو قبول میکرد و اگر میدونسته که میتونه به تیم ملی خدمتی کنه و این مسئولیت رو قبول کرده و حالا بهردلیلی نمیخواد ادامه بده انصراف خودش رو به گردن اینکه نمیتواند خدمت کند نندازه
مرتضی
کریمی کارت مربی گری نداره و طبق قانون کنفدراسیون اسیا نمیتوووووونه رو نیمکت بشینه
United States
جالبه کلا رسانه ملی اخبارش و سانسور کرده
پس معلومه فرصت برات نمیذارن رسانه ملیو ببینی...حداقل در چند گزارش از جمله 20:30 همون روز بسیار جالب بررسی شد...
امیر
Iran, Islamic Republic of
کریمی جان چرا فوتبالیستهای ما اینقدر برای خودشان کلاس می گذارند
شما باید مثل یک سرباز فکر کنی نه مثل یک جادوگر.................
Iran, Islamic Republic of
اقاي كريمي به خاطر ترس از سقوط هواپيما نرفت
تو بازيهاي ليگ هم با ماشين شخصي به شهرستانها مي رفت
دمت گرو با برام ایول نامت مانند تختی جاودان می ماند بایست و تاریخ را ببین
حسینی
اصلا کارآقای کریمی درست نبوده وبایدایشان دررفتار وعمکلرد خود تجدید نظر کنند.
بچه های ما شب تا صبح درجزیره مجنون زیر آتش دشمن درفضای نیم متری میخوابیدن آنها هم سرباز وطن بودند اینها هم ادعا دارند سرباز کشور هستند وای به حال ما
محمدامین
علی کریمی ندیده نباش براتوهم بلیط فرست کلاس میگیریم