پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۵

آخرین وضعیت عراق و سوریه از زبان حاج قاسم

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 398982
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شهید تقوی دارای شخصیتی بود که شأن و حق او اقتضا می‌کرد در راه خدا به شهادت رسد، گفت: آن هم شهادتی که در کنار امامین همامین عسکریین امام علی‌نقی و امام حسن عسکری(ع) و در محل غیبت امام زمان(عج) باشد.
آخرین وضعیت عراق و سوریه از زبان حاج قاسم
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری امروز (نهم دی ماه) در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سید حمید تقوی‌ که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با بیان اینکه این شهید نمونه‌ای بسیار متقی و با اخلاص بود، گفت: این شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاع و فداکار بوده است.

وی با بیان اینکه این شهید اسلام را دوست داشت و به اهل‌بیت(ع) عشق می‌ورزید، گفت: سرانجام به خواسته خود دست یافت و به مقام شهادت نائل شد. اگرچه با توانایی‌ها و شهامت بسیار می‌توانست به اسلام خدمت کند اما به واقع این حق سید حمید بود که شهادت رسد، چرا که دارای شخصیتی بود که شأن و حق او اقتضا می‌کرد در راه خدا به شهادت رسد. آن هم شهادتی در کنار امامین همامین امام علی‌نقی و امام حسن عسکری(ع) و در محل غیبت امام زمان(عج) باشد.

آیت‌الله موسوی‌جزایری افزود: این پاسدار نمونه، مخلص، متدین، فداکار در راه ولایت در عراق به وعده خود رسید و به لقاء حق‌تعالی شتافت. ما باید در راه خدا سرمایه‌گذاری کرده و عزیزانمان را در این راه بدهیم. من از سرداری که همه شما به او ارادت دارید امروز پرسیدم وضعیت در عراق و سوریه چگونه است؟ و او گفت وضعیت خوب است. الحمدالله این فتنه جدیدالوقوع که در قالب تکفیری‌های ملعون و آدم‌کش بروز کرده روز به روز رو به افول است و این به برکت این شهادت‌ها است. شهادت شهیدی همچون حمید تقوی که فرزند شهید بوده است. از شهادت او نگران نیستم؛ انالله و اناالیه راجعون و رضاً به رضائک.

به گزارش ایسنا؛ در ادامه این مراسم نماز میت شهید سردار سید حمید تقوی‌ توسط آیت‌الله موسوی‌جزایری اقامه شد. این مراسم با حضور مسئولان استانی و کشوری همچون حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی مشاور عالی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ایران اسلامی، آیات عظام عباس کعبی و محسن حیدری، سید علی شفیعی، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌السلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفاتر استانی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان، سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، ارتش جمهوری اسلامی ایران، طلاب و دیگر اقشار مردم همراه بود.

هم اکنون پیکر سردار شهید نیز بر دستان مردم خوزستان به سمت گلزار شهدای اهواز در حال حرکت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمت خداوند براوباد
نظا م الله مهرانی اصل طالقانی
سردارسلیمانی خیلی دعات می کنم چون برای اسلام ومسلمین جهاد می کنی

روح شهید شاد
دوست
با سلام
اونوقت آخرین وضعیت چی بود!؟؟؟
امروز مراسم بسیار باشکوهی برگزارشد.حاج قاسم هم در مراسم تشیع حضور داشتند.
Iran, Islamic Republic of
اخرین وضعیت کجای این خبر بود ما ندیدیم!