کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نکته ای قابل تامل درباره بنزین وارداتی

9 دی 1393 ساعت 8:05

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنزین وارداتی از بنزین تولید داخل خطرناک‌تر و آلوده‌کننده‌تر است.


به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد دوشنبه‌شب در نشست با مردم روستای زیارت با گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: دشمنان از ابتدای تشکیل نظام اسلامی به دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و بلافاصله پس از انقلاب، جنگ را بر ما تحمیل کردند و هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادیم.

وی افزود: پس از رحلت امام خمینی (ره) نیز دشمنان فتنه کردند و می‌خواستند اقتدار رهبری و اقتدار نظام را خدشه‌دار کنند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و اقتدار، مدیریت و رهبری پیامبرگونه ایشان بار دیگر دشمنان شکست خوردند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال ۷۸ نیز واقعه کوی دانشگاه به وجود آمد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم این فتنه نیز خاموش شد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: دشمنان از پا ننشستند و برای فتنه‌ای جدید تلاش کردند تا اینکه در انتخابات سال ۸۸ بار دیگر با کلید رمز تقلب در انتخابات فتنه‌ای جدید را رقم زدند و حتی ماه‌ها قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند.

وی یادآور شد: برخی افراد برای به قدرت رسیدند به همه ارزش‌ها ضربه زدند و از روی خون‌های جوانان گذشتند، البته در سال ۸۸ تشخیص حق از باطل سخت نبود و فتنه‌گران علنا به ارزش‌ها و معنویات پشت پا زدند.

این نماینده مجلس به اهمیت نهم دی اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ با مدیریت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و حماسه ۹ دی باید حفظ شود.

موسوی‌نژاد به وضعیت پرونده مهدی هاشمی اشاره کرد و افزود: مهدی هاشمی در فتنه ۸۸ نقش داشت و در مورد پرونده وی نباید مسامحه شود.

وی بیان کرد: بین پرونده مهدی هاشمی و سایر افراد جامعه نباید تفاوت باشد و مسئولان باید رسیدگی کنند.

موسوی‌نژاد در مورد حصر موسوی و کروبی نیز اظهار داشت: این ۲ نفر از بهمن ۸۹ تاکنون در حصر هستند و به این دلیل حصر خانگی شدند که با بیانیه‌ها و رفتار خود قصد داشتند وضعیت ایران را نیز مثل مصر به آشوب بکشند که با تدابیر مسئولان این توطئه خنثی شد.

وی افزود: باید مراقب دشمنان باشیم، چراکه فتنه آینده سنگین‌تر خواهد بود و البته با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت، دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

موسوی‌نژاد در ادامه در ارتباط با بنزین وارداتی نیز گفت: بنزین وارداتی از بنزین تولید داخل خطرناک‌تر است و بدون تردید در این مسئله رانت زیادی صورت می‌گیرد.


کد مطلب: 398842

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/398842/نکته-قابل-تامل-درباره-بنزین-وارداتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com