شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

خط و نشان نتانیاهو برای جامعه بین‌الملل

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 398796
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اگر جامعه بین‌الملل طرح فلسطینیان را در نکند ما اینکار را انجام می‌دهیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اگر جامعه بین‌الملل طرح فلسطینیان را در نکند ما اینکار را انجام می‌دهیم.

روز گذشته "صائب عریقات" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) اعلام کرد که پیش نویس اصلاح شده قطعنامه فلسطین برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل روز سه‌شنبه به شورای امنیت ارائه می شود.

«صائب عریقات» گفت که ۸ بند پیش نویس قطعنامه فلسطین اصلاح شده است و آماده است که سه‌شنبه از طریق اردن به شورای امنیت ارائه شود.

وی افزود که پیش نویس این قطعنامه روز سه شنبه و یا چهارشنبه به رأی گذاشته می شود.

عریقات تاکید کرد که تلاش های فلسطین برای موفقیت رأی گیری درباره پیش نویس قطعنامه فلسطینی تا لحظه اخیر ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز در صورت شکست در تصویب این قطعنامه، تصمیمات جایگزین از جمله پیوستن به سازمان های بین المللی اتخاذ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تصویب پیش نویس قطعنامه فلسطین به رأی موافق ۹ عضو شورای امنیت نیاز دارد در حالیکه اسرائیل و آمریکا با آن مخالف هستند.

در این پیش نویس قطعنامه بر تعیین سقف زمانی برای پایان دادن به اشغالگری اسرائیل و تشکیل دولت فلسطین تا پایان سال ۲۰۱۷ تاکید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *