کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی مطهری، حاضر به مناظره درباره فتنه ۸۸ نشد +سند

9 دی 1393 ساعت 15:37

علی مطهری، حاضر به پذیرش دعوت برای مناظره پیرامون وقایع فتنه ۸۸ با یکی از اساتید دانشگاه نشد.


به گزارش جهان، علی مطهری در حامش دعوتنامه نوشت: "بهتر است این مناظره با خود آقای موسوی یا آقای کروبی که اطلاعات بیشتری دارند صورت بگیرد."

نامه مذکور از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای میزبانی مناظره، پس از انتشار خبر نامه دکتر فرزاد جهانبین از اساتید دانشگاه در حوزه علوم سیاسی و دبیر شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، مبنی بر دعوت از دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران برای برگزاری مناظره ای پیرامون وقایع فتنه سال ۸۸ خطاب به دکتر علی مطهری نگاشته شده بود.

متن نامه جامعه اسلامی خطاب به علی مطهری



متن نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) و پاراف علی مطهری

گفتنی است، دکتر علی مطهری طی ماه های اخیر تلاش زیادی برای خروج سران داخلی فتنه از حصر نموده و تقریبا در تمامی سخنرانی هایش به این موضوع اشاره کرده است.

دعوت یک استاد دانشگاه از مطهری برای مناظره

با توجه به نظر مکتوب آقای مطهری، باید از ایشان پرسید چرا آقای مطهری با اطلاعات کم در مورد فتنه، تا این اندازه در مورد آن اظهار نظر می کنند در حالی که قرآن کریم قول به غیر علم را محکوم کرده و می فرمایند: "و لا تقف ما لیس لک به علم.انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسئولا".

از سویی اگر ایشان در هر حدی از اطلاعات، تحلیلی ارائه کرده اند باید بتوانند از مدعیات خود دفاع کنند. اما متاسفانه با طفره از مناظره، به فهم مخاطب توهین کرده و اجازه نمی دهند که همگان تمام سخنان را با یکدیگر شنیده و خود سخن بهتر را برگزیند.


کد مطلب: 398780

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/398780/علی-مطهری-حاضر-مناظره-درباره-فتنه-۸۸-نشد-سند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com