دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - 20 Aug 2018
 
۱۵
۳۰

علی مطهری، حاضر به مناظره درباره فتنه ۸۸ نشد +سند

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
علی مطهری، حاضر به پذیرش دعوت برای مناظره پیرامون وقایع فتنه ۸۸ با یکی از اساتید دانشگاه نشد.
علی مطهری، حاضر به مناظره درباره فتنه ۸۸ نشد +سند
به گزارش جهان، علی مطهری در حامش دعوتنامه نوشت: "بهتر است این مناظره با خود آقای موسوی یا آقای کروبی که اطلاعات بیشتری دارند صورت بگیرد."

نامه مذکور از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای میزبانی مناظره، پس از انتشار خبر نامه دکتر فرزاد جهانبین از اساتید دانشگاه در حوزه علوم سیاسی و دبیر شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، مبنی بر دعوت از دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران برای برگزاری مناظره ای پیرامون وقایع فتنه سال ۸۸ خطاب به دکتر علی مطهری نگاشته شده بود.




متن نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) و پاراف علی مطهری

گفتنی است، دکتر علی مطهری طی ماه های اخیر تلاش زیادی برای خروج سران داخلی فتنه از حصر نموده و تقریبا در تمامی سخنرانی هایش به این موضوع اشاره کرده است.


با توجه به نظر مکتوب آقای مطهری، باید از ایشان پرسید چرا آقای مطهری با اطلاعات کم در مورد فتنه، تا این اندازه در مورد آن اظهار نظر می کنند در حالی که قرآن کریم قول به غیر علم را محکوم کرده و می فرمایند: "و لا تقف ما لیس لک به علم.انّ السّمع و البصر و الفؤاد کلّ اولئک کان عنه مسئولا".

از سویی اگر ایشان در هر حدی از اطلاعات، تحلیلی ارائه کرده اند باید بتوانند از مدعیات خود دفاع کنند. اما متاسفانه با طفره از مناظره، به فهم مخاطب توهین کرده و اجازه نمی دهند که همگان تمام سخنان را با یکدیگر شنیده و خود سخن بهتر را برگزیند.
کد مطلب: 398780
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۷
درود بر مطهری نماینده واقعی ملت.
اکبر
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۲۵
درود بر مطهری نماینده واقعی ..اکبر ..
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۲۷
رونالدو رو ول کنید ، یکی غضنفر رو بچسبه!
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۴۰
اشتباه منفی زدم!++++++
توفیقی از قزوین
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۵:۴۹
اخه این .. چه ادله محکم دارد این قدر بصیرت ندارد که طرح مباحثی مثل محاکمه موسوی برای زنده کردن فتنه در این موقعیت حساس تحریمها و مذاکرات است.
هادی
Latvia
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۰
توان این کار نداره او فرصت طلب است بنابر این سعی میکند تا در جمعی صحبت کند که افراد آگاه و دانشمنی در آن نباشد
حراف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۲
آدم بی اطلاع چگونه می تواند بیشتر از دیگران راجع به موضوعی اظهار نظر داشته باشد.
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۴
علی مطهری کمترین منطق رو داره.!!!!!!!!!!!!!!
تهرانی
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۱۵
راست میگویند دیگه ،تو که اطلاعاتت راجع به فتنه و عوامل آن آنقدر کم است که در مناظره شرکت نمی کنی،...که از سران آنها هم حمایت می کنی!!!
علی
United States
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۵
اقای مطهری... تو که اطلاعات نداری .. از سران فتنه و خیانتکاران حمایت میکنی.!!!!!!!!!!!
آدمیزاد
Colombia
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۲۱
کار به چیزی ندارم ولی آقای مطهری گفته آنها اطلاعات بیشتری دارند نگفته من بی اطلاع هستم یا نمی خواهم مناظره کنم...
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۰۹
خب معلومه نمیشه اطلاعی نداره
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۲۰
البته بهتر است و همانطور که خودتان بهتر میدانید ایشان نخواهند پذیرفت چه اینکه دعوت آقایان رضایی حداد عادل و ... و حتی خود شکما را در ان روزگار اجابت نکردند
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۲۶
علی مطهری کم آورده ! خخخخخخخ .
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۲۷
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۳۳
پس شما که دارای اطلاعات کمی! درباره خیانت این افراد به نظام و کشور هستید ساکت شوید و حرف هایی نزنید که باعث خرسندی اسرائیل و آمریکا بشه
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۴۱
اگر محاکمه بشوند صدرصد اعدام خواهند شد حالا یک سری مغرض این وسط میخوان فتنه رو با این اعدام ها دوباره زنده کنند این وسط چی بهشون میرسه خدا میدونه یا کاملآ ساده لوح هستند یا عامل بیگانگانند
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۱۸
خوب بودقاضی می شدی
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۱۱:۳۳
این حکم قاضی ببم جان.
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۵۵
این جمله خیلی با معناست ولی شما نفهمیدیدن انگار!! توی همین هم منظور رفع حصر نهفته است
ک.م
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۵۵
اگر این آقا از فتنه اطلاعی ندارد چرا در جای مدعی العموم خود را قرار می دهد و ادای روشنفکران مدعی در می آورد؟

راستی مشاعرش خوب کار می کند؟
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۶:۵۹
این اقا پتانسیل انرا دارد که حتی ازموسوی وکروبی فتنه گرتر شود
mahmood
Latvia
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۱۰
ابتدا سلام و درود به روح پاک و ملکوتی پدر این آقازاده . چون پدر ایشان بسیار صریح الهجه بودند من نیز به تبعیت از ایشان می گویم که این آقازاده ... مواجب دشمنان ماست ....
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۲۱
همون بهتر که شما معنی حرفش رو نفهمیدید!
سعی می‌کنم منصف باشم
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۴۱
بنده خدا توهم عدالت‌‎طلبی دارد،
مثلاً برای 3نفری که در کهریزک کشته شدند(که جنایت بود) این همه گلو پاره کرد ولی برای حدود30 شهید اغتشاشات یک‌بار هم ابراز ناراحتی نکرد.
جای تعجب نداره!!!!!
۱۳۹۳/۱۰/۰۹ ۱۷:۴۲
مطهری عزیزه و برای اینکارش دلیل محکمی داره
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۱۳:۰۸
هر کسی عزیز کسان دیگری هست. مهم اینه که عزیز کی باشه؟؟؟
عزیز مومنین، آنقلابیها،مذهبیها، مسلمونا، حزب اللهی ها
یا
عزیز فتنه گران،اغتشاش گران،بیگانگان، کفار، بهایی ها، سلطنت طلبها، صهیونیستها، منافقین؟؟؟؟؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۱۳:۰۲
""بهتر است این مناظره با خود آقای موسوی یا آقای کروبی که اطلاعات بیشتری دارند صورت بگیرد."
آقای مطهری
شما که اطلاعات کمتری داری،بهتر است که دیگر در مورد فتنه حرف نزنی و سکوت کنی
۱۳۹۳/۱۰/۱۰ ۱۳:۳۵
بقول یکی از نمایندگان مجلس می گفت: مطهری می پرسد که چه بگوید بعد حرفها را برایش دیکته می کنند برای همین است که علی مطهری اول اینکه اجازه ندارد حرف بزند و دوم اینکه نمی داند چه بگوید که به مزاق اربابانش خوش نیاید.
۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ۲۱:۱۴
درود بر تنها دلاور مجلس