جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
در فاصله یک روز به پایان نقل و انتقالات لیگ برتر

واکنش کاپیتان به خبر جدایی‌اش از استقلال

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 398699
امیرحسین صادقی امروز بعد از خروج از در باشگاه تمام عکس‌های خود با پیراهن استقلال را در صفحه اینستاگرام خود حرف کرد تا به نوعی نشان دهد شاید در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی چند روز پیش به صراحت اعلام کرد بهتر است صادقی فضای جدیدی را امتحان کند و مدعی شد که حتی حاضر است برای رفتن این مدافع از استقلال به افشارزاده درخواست کتبی بدهد اما به نظر می‌رسد کشمکش بر سر ماندن یا رفتن این بازیکن همچنان وجود دارد.

امیرحسین صادقی صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و با مسئولان این باشگاه صحبت‌های خود را انجام داد ولی به نظر می رسد بعد از خروج این بازیکن از در باشگاه وی همچنان دچار سردرگمی است.

این بازیکن که بارها در شرایط سخت و دشوار تمایلش را به ماندن در استقلال نشان داده و حتی به هنگام شعارهای عجیب و غریب طرفداران استقلال بعد از بازی با راه‌آهن واکنشی نشان نداد حالا منتظر است تا سرمربی آبی‌پوشان در خصوص او تصمیم بگیرد.

این در حالی است که امیرحسین صادقی امروز بعد از خروج از در باشگاه تمام عکس‌های خود با پیراهن استقلال را در صفحه اینستاگرام خود حرف کرد تا به نوعی نشان دهد شاید در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش فارس، بهرام افشارزاده طی چند روز گذشته به شدت از ملی پوشان استقلال حمایت کرده و حتی رسما مخالفت خود را برای جدایی صادقی نیز اعلام کرد. باید دید در نهایت صادقی در نیم‌فصل دوم در استقلال ماندنی خواهد بود یا اینکه یک بازیکن باتجربه دیگر استقلال هم از جمع این تیم جدا خواهد شد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *