سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۳

آمادگی برای برگزاری مناظره باعلی‌مطهری

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 398583
یک تشکل دانشجویی آمادگی خود را برای برگزاری مناظره میان دکتر علی مطهری و دکتر جهان بین پیرامون وقایع سال 88 اعلام کرد.
به گزارش جهان، پس از انتشار خبر دعوت یکی از اساتید دانشگاه از علی مطهری برای مناظره درباره فتنه 88 و قایع مرتبط با آن، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی قزوین آمادگی خود را برای میزبانی این برنامه اعلام کرد.

متن نامه این جامعه اسلامی خطاب به دکتر مطهری به شرح زیر است:

جناب آقای دکترعلی مطهری

از طریق سایتها و خبرگزاری ها مطلع شدیم که پیرو بیانات اخیرتان در خصوص فتنه ۸۸ و منشا و علل بروز و سهم افراد مختلف در وقوع آن، دکتر فرزاد جهان بین، عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، جنابعالی را به مناظره دعوت نموده است.

محور این دعوت به مناظره، تحلیل حوادث سال ۸۸ در سه مقطع زمانی ؛ قبل از انتخابات، انتخابات، و بعد از انتخابات می باشد و طی آن مدعیات ارائه شده از سوی شما مورد نقد و ارزیابی قرار می گیرد.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) آمادگی دارد با هدف افزایش سطح تحلیل دانشجویان و ایجاد نشاط پاک سیاسی در فضای دانشگاه؛ کرسی آزاد اندیشی ای را با حضور جنابعالی و دکتر جهان بین برگزار نماید.

بدیهی است از طریق این گفتگوی طرفینی، ادله طرفین در معرض ارزیابی مخاطب قرار می گیرد و آنانند که بهترین سخن را برخواهند گزید.

والسلام علی من اتبع الهدی
تشکل جامعه ی اسلامی دانشجویان
دانشگاه بین المللی امام خمینی ره قزوین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
بابا ول كنيد اين علي اقا مطهري مشكل روحي دار و فعلا از بيرون دارن بازيش ميدن.!!!!
France
واي بر حاميان فتنه!!!!!!
United States
با سلام.وقتی که یک تشکلی که موسوم به دانشجوئی است، آنهم اسم جامعه اسلامی برای خود برگزیده و مهمتر آنکه خود را وابسته به دانشگاهی معرفی نموده که به نام مبارک بنیان گذار جمهوری اسلامیست، ولی هنوز آنقدر نیاموخته که هرکدام از آن عناوینی را که بر خود گذاشته وی را ملزم می کند تا به مخاطب خود احترام بگذارد و در ابتدای مکالمه و مکاتبه اش سلام کند، حتما هم لایق همین جواب جناب دکتر مطهری می باشد.