پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

قول آقای وزیر برای «نسخه دوم» بیماران

يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 398505
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیگیری برای رسیدگی به نسخه دوم بیماران از برگزاری جشن بیمه های در دی ماه و با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: معتقدیم باید هزار روز زندگی را بیشتر تحت پوشش و حمایت قرار دهیم.
به گزارش جهان علی ربیعی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اقدامات سازمان‌های بیمه ای برای ورود و پوشش معضلات «نسخه دوم» بیماران اظهار داشت: این مسئله را باید مطالعه کنم ولی حتما قول می‌دهم این مورد را پیگیری کنم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مولفه‌های حوزه سلامت خارج از سیستم درمان کشور است، عنوان کرد: براین اساس اصلاح سبک زندگی، پزشکی اجتماعی و پیش بردن جامعه به سمت نشاط از اهمیت بسزایی برخودار است.

ربیعی در توضیح اقدامات بیمه‌ای برای حوزه پیشگیری بیان داشت: باید اول از این مرحله عبور کنیم، در حال حاضر نیز منابع مالی را به زحمت و با فشار بسیار تهیه می‌کنیم و در مرحله بعد به جدیت بیشتری برای حوزه پیشگیری اقدام می‌کنیم زیرا معتقدیم باید هزار روز زندگی را بیشتر تحت پوشش و حمایت قرار دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جشن بیمه‌ها نیز گفت: منتظر تعیین زمان از طرف رئیس جمهور هستیم ولی به احتمال زیاد این جشن در دی ماه برگزار می‌شود.

ربیعی در ادامه به جلسه خود با هاشمی وزیر بهداشت نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه آخرین تصمیمات درباره بودجه‌های حوزه سلامت پرداخته شد و کارگروهی نیز در این زمینه تشکیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *