شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بررسی ورودی ها و خروجی های استقلال

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 398382
نقل و انتقالات حتی پس از بازگشت نظری هم برای استقلالی‌ها کند جلو می‌رود و به دلیل کمبود مالی نه بازیکنان خروجی، بدون دریافت خارج می شوند و نه ورودی ها به سادگی ورود می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آخرین اطلاعاتی که از نقل و انتقالات استقلال به گوش می‌رسد نشان از پیچیدگی‌های فراوان انتقالات در پنجره زمستانی است و اختلاف نظرهایی که بین برخی مسئولین این باشگاه به وجود آمده است.

ورودی و خروجی ها را کنار هم می گذاریم و تک تک به آنها می پردازیم،تا این لحظه عملا تنها عنایتی به استقلال اضافه شده چرا که طالب لو هم با مشکلی مواجه شده که باید تا رفع احتمالی آن صبر کرد و بعد طالب لو را جزو استقلال به حساب آورد.

تاکنون تنها خروجی واقعی استقلال هم آندرانیک تیموریان بوده که احتمالا با تراکتورسازان به توافق می رسد. پس عملا استقلال تاکنون یک هافبک دفاعی ملی پوش از دست داده و مهاجمی را به خدمت گرفته که بیش از استقلال آن مهاجم از این انتقال استفاده خواهد برد و عملا این انتقال را باید جزو سهمیه سرمربی برای آنها که فوتبالشان تمام می شود بدانیم سهمیه ای که سال گذشته برای نیکبخت هزینه شد و حالا برای عنایتی!

در لیست امیر قلعه نویی اما بازیکنان موثر و جوانی هم دیده می شدند، بازیکنانی که نه در انتهای فوتبال خودشان که در شروع بلند پروازی ها هستند بازیکنانی مثل محسن مسلمان، کاوه رضایی، یک مدافع برزیلی و یک هافبک خارجی و البته مدافع بوسنی برای جایگزینی صادقی که تا این لحظه هیچکدام از این بازیکنان جذب نشده اند و تنها بازیکنانی جذب شدند که هزینه ای روی دست باشگاه استقلال نداشتند که یکی از دلایل عدم جذب بازیکنان هزینه آنهاست در حالیکه همین حالا هم استقلال به برخی بازیکنان مثل صادقی و بیک زاده و قاضی و کرار و ...بدهکار است.

در کنار لیست ورودی های ناتمام قلعه نویی،لیست خروجی هایی هم وجود دارد که برخی به خواسته سرمربی است و برخی به خواسته بازیکنانی که یا از فضای موجود در استقلال ناراضی هستند و یا اینکه از باشگاه طلب زیاد دارند. به عنوان مثال قاضی و صادقی و بیک زاده را می توان جزو این دسته تصور کرد که حق خودشان را می خواهند و حتی با وجود اصرار امیر قلعه نویی هم حاضر نیستند بدون گرفتن حقوقشان از استقلال بروند و عملا دست افشارزاده را در پوست گردو گذاشته اند. آنها نه می روند تا جا برای ورودی ها باز شود نه پس از مصاحبه اخیر قلعه نویی و شعار‌های برخی لیدر ها می توانند بمانند و با آرامش راهشان را ادامه بدهند.

به هر حال امروز تا حدودی تکلیف استقلالی‌ها روشن می شود، بیک زاده و صادقی امروز به باشگاه می روند تا تکلیف طلب ها و وضعیتشان را روشن کنند، مدیر برنامه مدافع برزیلی هم امروز قرار است به دیدار افشارزاده برود، قاضی هم که پس از جذب عنایتی و نگرفتن طلب هایش آواز جدایی سر داده، نیز امروز قصد دیدار با افشارزاده را دارد و البته خیلی بعید است که تکلیف اینها همین امروز مشخص شود اما تصور می کنیم دورنمایی از تیم نیم فصل دوم استقلال امروز نقاشی می شود .

کار استقلال با صادقی گره می خورد و او راضی به جدایی نمی شود و کنار تیم باقی می ماند و البته پس از آشتی دادنش با سرمربی بیشتر روی نیمکت خواهد بود تا در میدان،قاضی احتمال جدایی دارد و بیک زاده می ماند و با تماشاگران تا آخر فصل مشکل خواهد داشت،از سوی دیگر استقلال مدافع خارجی را می خرد و البته با مشکلات مالی خود تا آخر فصل درگیر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *