شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

درخواست یک جمعیت دانشجویی از روحانی

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 398307
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار دیدار وی با خانواده شهدا و ایثارگران مقابله با فتنه ۸۸ برای تقویت روحیه مقاومت در مقابل فتنه‌های آینده شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار دیدار وی با خانواده شهدا و ایثارگران مقابله با فتنه ۸۸ برای تقویت روحیه مقاومت در مقابل فتنه‌های آینده شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

سنت حسنه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از اقدامات مستمر و قابل تقدیر دولت تدبیر و امید است که انصافا باید گفت دولت نشان داد که اهتمام ویژه‌ای نسبت به خانواده‌های معزز ایثارگران دارد.

علی ایحال مهم‌تر آنکه انقلاب اسلامی ما برای صیانت از دستاوردهای خود شهدا و ایثارگران بسیاری را تقدیم کرده است و تقویم ما هر روزش مزین به نام چندین شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر است.

یکی از روزهای غرور آفرین و تاریخی ملت شهید پرور ایران یوم الله ۹دی است که روز بصیرت و تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت روح الله و لبیک جانانه به امام المسلمین خامنه‌ای کبیر است.

این روز عزیز حاصل خون شهیدان و جانبازان بسیاری است که در سال ۱۳۸۸ در مقابل فتنه‌ای امریکایی انگلیسی ایستادگی کردند، لذا به منظور ادامه و ترویج این سنت حسنه و همچنین تقویت روحیه مقاومت در مقابل فتنه‌های آینده و مرهم بر زخم خانواده‌های معظم این شهدای مظلوم به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی دیداری با خانواده شهدا و ایثارگران مقابله با فتنه ۸۸ داشته باشید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
دستشون درد نکنه این دانشجویان با بصیرت وانقلابی ...
حمید
شتر در خواب بیند پنبه دانه
بنده خدا با خانواده شهیدایی دیدار می کنه که بیشتر تمایل به چپ و هاشمی رفسنجانی تمایل دارن