شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال

برای انتخاب حسابرس رای‌گیری نشد!

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 398298
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: برای انتخاب حسابرس رای‌گیری انجام نشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی حیات‌پور در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال گفت: امروز بیشتر در مورد مباحث مالی و اعتبارات فدراسیون صحبت شد. به درخواست مجمع گروهی برای رسیدگی به این مسائل انتخاب شدند و وقتی در اختیار فدراسیون قرار گرفت تا این گزارش‌ها را کامل کنند.

وی در رابطه با اینکه آیا رسیدگی به این مسائل همانند جلسه مجمع سال قبل که قرار بود ۲ ماهه باشد اما یک سال به طول انجامید و آیا دوباره این ۳ ماه به یک سال منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجمع تصویب شد مجمع فوق‌العاده ۳ ماه آینده برگزار شود. گزارش‌هایی ارائه شد اما آنها باید تکمیل و در مجمع بعد ارائه شود.

حیات‌پور در مورد اینکه آیا حسن شیخ‌سفلی به عنوان حسابرس انتخاب شده است، گفت:‌به هر حال برای حسابرسی فردی انتخاب می‌شود. شیخ‌سفلی گزارشات خود را ارائه کرد و قرار شد این گزارشات طی جلسات آینده هیأت جلسه تکمیل و در جلسه بعدی مجمع که به صورت فوق‌العاده برگزار خواهد شد، ارائه شود. شیخ‌سفلی به عنوان حسابرس معرفی شد اما رای‌گیری صورت نگرفته است.

وی در رابطه با وضعیت صمد مرفاوی گفت: جلسه کمیته انضباطی برای ۱۶ دی گذاشته شده و قرار است باشگاه هم در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهد و امیدوارم این مسئله حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *