شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تمدن ایرانی دسترنج همه ادیان توحیدی

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 398276
دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ لغات فارسی – عبری، گفت: دولت از حرکت‌های علمی و پاسداشت دانشمندان ایرانی و آنهایی که در پاسداشت ادب پارسی نقش داشته‌اند، حمایت می‌کند.
تمدن ایرانی دسترنج همه ادیان توحیدی
به گزارش جهان به نقل از ایسنا‌؛  حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی روز گذشته(یکشنبه) در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ لغات پارسی – عبری، تألیف سلیمان حییم که در کانون زبان فارسی برگزار شد، با اشاره به نقش سلیمان حییم در پاسداشت ادب فارسی، گفت: پاسداشت دانشمندان ایرانی که همه عشق و علاقه خود را برای پیشرفت علمی کشور و همچنین پیشرفت زبان و ادبیات ایرانی بکار برده‌اند، ضروری است.

دستیار ویژه رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه علم، معرفت و حکمت از سنخ خدا و سنخ آسمان است و به همه انسان‌ها، تعلق دارد، افزود: تمدن ایران زمین، تمدن اسلامی و همه آنچه که ما ایرانی‌ها بدان افتخار می‌کنیم، دسترنج تلاش‌های خستگی ناپذیر دانشمندانی است که از همه ادیان توحیدی در آن نقش داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *