سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

برگزاری مراسم چهلمین روز فوت مظلومی

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 398054
مراسم چهلمین روز درگذشت پیشکسوت و اسطوره فوتبال ایران صبح امروز در قطعه نام‌آوران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم چهلمین روز درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، صبح امروز از ساعت ۱۱ با حضور دوستداران، هواداران و اهالی فوتبال در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.

* در ابتدای مراسم، قرائت قرآن صورت گرفت.

* حجت‌الاسلام مالک، مشاور امور فرهنگی باشگاه استقلال در مورد خصوصیات اخلاقی مظلومی و مسائل دینی به صحبت پرداخت.

* جمعی از پیشکسوتان فوتبال، علی جباری، حسن روشن، منصور رشیدی، محمود فکری، حاج مهدی، رضا رجبی، دکتر نوروزی، کریم بوستانی، علیرضا منصوریان، محمود فکری و... در این مراسم حاضر بودند.

* بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال، پندار توفیقی، صادق‌پور و منصور پورحیدری از اعضای هیأت مدیره استقلال هم در این مراسم شرکت داشتند. وحید طالب‌لو بازیکن جدید استقلال هم در این مراسم شرکت کرد.

* خانواده مرحوم ناصر حجازی نیز از حاضران این بودند. نکته جالب توجه، حضور هواداران استقلال بر مزار ناصر حجازی بود که آنها ضمن شرکت در مراسم مظلومی، یاد و نام اسطوره دیگر استقلال را زنده کردند.

* مراسم نوحه‌خوانی، برنامه دیگر چهلم غلامحسین مظلومی بود.

* علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال هم در این مراسم شرکت کرد.

* تعدادی از پیشکسوتان حاضر در این مراسم،‌ در ادامه همچنین برای ذکر فاتحه بر سر مزار مهدی نفر خبرنگار پرتلاش و فقید خبرگزاری فارس حاضر شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *