پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۹

به همخانه نیازمندیم ترجیحا خانوم +تصاویر

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 397922
با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که کم هم نیستند؛ به وضوح می بینیم برخی شهروندان به صراحت از دختران و زنان جوان می خواهند با آنها همخانه شوند.
ب گزارش جهان به نقل از جام نیوز، چندی است ازدواج سفید که علیرغم عنوان مثبت و زیبایش، باطنی چرکین و درونی تیره و تاریک دارد، به یکی از چالش برانگیزترین پدیده‌ها برای بخشی از جامعه ایران و به بحث انگیزترین موضوعات در رسانه ها تبدیل شده است.

«ازدواج سفید»! همان تعبیر تأمل برانگیز و سوال آمیزی است که طی سال‌های اخیر گریبان‌گیر نخبگان اجتماعی، فرهنگی، کارشناسان امور خانواده و نیز آحاد مردم ما در جامعه اسلامی ایران شده است.

موضوع مهمی که نفوذ و رسوخ آن در لایه‌هایی از اجتماع ایرانی که همواره به حیا، نجابت و پاکدامنی معروف و مشهور بوده و حتی پیش از اسلام آوردن نیز نشانه‌های عفاف و حجب در آن موج می‌زده، بسیار نگران کننده و دردآور است.

این پدیده شوم و خطرناک که توانسته ورودش را به اشکال گوناگون نشان دهد اخیرا به نوعی دیگر رخ نمایی کرده و چندی است در فضای مجازی کشورمان اتفاقی در حال شیوع است که می تواند در صورت عدم برخورد با آن در آینده ای نه چندان دور تبعاتی سنگین را متوجه جامعه کند.

در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که جزو ۵۰ سایت پرمخاطب کشور است، آگهی هایی در حال انتشار است. با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که روز به روز بر تعداد آنها هم افزوده می شود می بینید عده ای از شهروندان بویژه در تهران با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها همخانه شوند.

این افراد آنقدر فضا را امن دیده اند که حتی در آگهی های سفارشی خود توضیحات جزئی و شماره تلفن خود را هم درج کرده اند.











نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی ازدواج نباشه...
وقتی آخر و عاقبت از یاد بره....
نگید وقتی ازدواج نباشه بفرمایید وقتی دین و ایمان نباشه وقتی آموزش معارف غربی از آموزش معارف اسلامی موفق تر عمل کنه
این روزنامه ها را تعطیل و مسئولین آنها را بازداشت کنند .
رضا
چرا برنامه دیوار این اگهی ها را چک نمکنه بعد انتشار بده
به قول جهان : سیاه نمایی نکنید
همین میشه وقتی مسولین به سروکله هم میزنن این وسط هم جوونا میرن به سمت این کارا ... تا وقتی بصیرت با تدبیر و مدیریت پیش نره این مشکلات روز بروز بیشتر میشه ..
مرحبا به غیرت ایرانی....قابل توجه پدر مادرای سختگیروالبته بی منطق
قبح گناه تو جوونا ازبين رفته
این گرفتاری گناه آلود یکی از دلایلش دوری از خانواده و مشکلات ازدواج هست. البته ممهمترین دلیلش ریخته شدن حیای افراد در اثر تاثیرات ماهواره است چون هدف گزاری دشمن از این برنامه های ماهواره ای این بوده که سبک زندگی مردم را مبتذل کنه تا بتونه به اهدافش برسه. باید از ماهواره ها دوری جست و این نیاز به آگاهی دهی به مردم داره.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اصلا این خبر را نباید پوشش بدید. این اتفاق اصلا همه گیر نیست فقط یک عده .... این کارها را می کردند و الان هم دارند می کنند.
گفتنش هم قبح شکنیه
United States
شاید خانوم باشن که نیاز به همخانه ای خانوم دارند.
حالا همخانه ممکنه هردو دختر باشن و ازدواج و .. نباشه اما اون یکی را نمیفهمم: همخانه ترجیحا خانوم! یعنی آگهی دهده مر بوده یا زن؟!!! یعنی چی ترجیحا؟!!!
جوان 22 ساله
دیگر حضرت یوسف نشانه ای بای ما باید باشد تا خطای فاحش از ما سر نزند
وقتی که خانواده در راه ازدواج بچه ها سخت گیری می کنند
وقتی ازدواج نباشه خداترسی ، آبروداری ، خود مراقبتی ، شرافت و غیرت از هر کدوم اندکی اگر باشه کافیه .
پروانه
Iran, Islamic Republic of
همه بايد به خدا پناه ببريم از اينكه چنين روابطي منجر به بوجود آمدن نسلي حرامزاده شود آنوقت ديگه هيچ چيزي از اين آدميزاد بعيد نيست! فكر ميكنيد اين داعش كيا هستن بجز يه مشت حرامزاده؟!!
آخر عاقبت سختگیری در ازدواج جوانان واقتصاد مریض
موسوی
Iran, Islamic Republic of
ازدواج موقت قطعا باعث ایجاد آرامش روحی جسمی و جلوگیری از انحرافات میگردد