پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

عذرخواهی فلسطینی ها از فدراسیون فوتبال

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 397918
دبیرکل فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه ای ضمن توضیح شرایط تیم ملی فوتبال این کشور بابت عدم برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در نامه عبدالمجید هیجی دبیرکل فدراسیون فوتبال فلسطین آمده است:

بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های مطرح شده قرار بود در روز یکشنبه ۷ دیماه دیدار دوستانه ای بین تیم های ملی فوتبال فلسطین و تیم ملی فوتبال ایران برگزار شود. می خواهم از این فرصت ارزشمند استفاده کنم تا از برنامه ریزی هایی که برای برگزاری این دیدار صورت پذیرفته تشکر کنم. اما با کمال تاسف، باید به اطلاع شما برسانم تیم ملی فلسطین بنا بر دلایل فنی پس از بازگشت از اردوی چین و آماده سازی تیم برای حضور در جام ملتهای آُسیا استرالیا قادر به برگزاری این دیدار نیست.

ما واقعا از اهمیت برگزاری این دیدار جهت افزایش قدرت و بر پایه برادری تاریخی بین دو کشور ایران و فلسطین واقف هستیم به همین دلیل امیدواریم تا در آینده شانس برگزاری دیدار دوستانه را داشته باشیم و روابط و همکاری دو فدراسیون در همه زمینه ها ادامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *