شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پلیس آمریکا یک سیاهپوست دیگر را کشت

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 397891
پلیس شهر سنت لوئیز ایالت میسوری در آخرین ساعات شب گذشته یک نوجوان سیاه پوست دیگر را با شلیک گلوله به قتل رساند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پلیس شهر سنت لوئیز ایالت میسوری در آخرین ساعات شب گذشته یک نوجوان سیاه پوست دیگر را با شلیک گلوله به قتل رساند.

به گزارش سنت لوئیزپوست، در حالیکه مردم سنت لوئیز هنوز حادثه قتل یک نوجوان سیاه پوست به دست پلیس و سپس تبرئه این نیروی امنیتی را از یاد نبرده اند، این شهر شب گذشته صحنه به قتل رسیدن یک نوجوان سیاه پوست دیگر به دست پلیس بود.

این قتل در یک پمپ بنزین رخ داده و فرد مقتول "آنتونیو مارتین" نام دارد. هنوز علت اصلی اقدام پلیس در شلیک به سمت این نوجوان سیاه پوست که ۱۸ سال داشته مشخص نیست.

پس از این واقعه شهر سنت لوئیز بار دیگر صحنه تظاهرات ضد نژادپرستی شد.

این حادثه در حالی در شهر سنت لوئیز رخ داده که ایالت میسوری هنوز بواسطه اقدام هیئت منصفه در بیگناه شناختن قاتل "مایکل براون" صحنه اعتراضات جسته و گریخته است.

مایکل براون نوجوانی سیاه پوست بود که در مردادماه توسط پلیس آمریکا به قتل رسید و پس از آن اغلب شهرهای امریکا بویژه شهر فرگوسن در ایالت میسوری صحنه اعتراضات علیه خشونت پلیس آمریکا شد.

معترضین و خانواده براون انتظار داشتند که هیئت منصفه رای به گناهکار بودن افسر پلیسی دهد که با شلیک گلوله به سر مایکل، وی را به قتل رسانده اما این واحد قضایی ماه گذشته رای به بی گناهی پلیس داده و همین امر موجب آغاز دوباره اعتراضات در آمریکا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *