پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۹
علیرضا زاکانی در بوشهر عنوان کرد:

اصول‌گرایان در انتخابات به خودشان باختند/ جبهه معاند به کمک تجدیدنظرطلبان و اصلاحات می‌آید

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 397818
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نه به رقیب بلکه به خودشان باختند.
اصول‌گرایان در انتخابات به خودشان باختند/ جبهه معاند به کمک تجدیدنظرطلبان و اصلاحات می‌آید
گروه سیاست جهان نيوز ـ علیرضا زاکانی شامگاه سه شنبه در سالن شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی در جمع مردم شهرستان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر رقابت سیاسی در کشور ما بین دو جریان انقلابی و تجدیدنظر طلب است.

وی افزود: جریان انقلابی همان گروهی هستند که به آرمان و اصول اولیه انقلاب که مورد تایید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، همچنان پایبند هستند اما جریان تجدید نظر طلب گروهی هستند که پس از مدتی از گذشت انقلاب اسلامی، معتقد شدند که اسلام و اصول انقلاب به تنهایی برای اداره کشور و حضور قدرتمند در سطح جهانی کافی نیست و نیاز به اصلاح برخی از این اصول را احساس کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: جریان انقلابی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری شکست خورد زیرا در میان خودشان به اجماع نرسیدند و به رقابت درون گروهی اصولگرایی پرداختند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جریان اصلاح طلب، برنامه ریزی دقیق و محکمی را برای به دست گرفتن مجلس شورای اسلامی در انتخابات سال آینده دنبال می کند، جریان اصولگرا و انقلابی باید هوشیارانه تر و منسجم تر از قبل برنامه ها و اهداف خود را پیش ببرد تا مجلس شورای اسلامی دهم نیز از آن اصولگرایان باشد.

انتخابات مجلس، آزمون بزرگ پیش روی اصولگرایان

زاکانی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: عناصر جریان انقلابی موظفند در کنار هم باشند و به ائتلاف حداکثری بر محور اصول که مورد تاکید رهبری است، برسند، ضمن اینکه دست به دست هم داده و موتور محرکه همراه کردن بخش زیاد جامعه را روشن کنند و با انتخاب بهترین ها و شایسته ها، گفتمان مورد نظر رهبر معظم انقلاب که از امام راحل به یادگار مانده را گسترش دهند.

وی با تاکید بر اینکه آزمونی بزرگ در سال آینده پیش روی جریان انقلابی است، تصریح کرد: اگر دقت نکنیم و در کنار هم نباشیم آسیب پذیری خود را صدچندان می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: این در کنار هم بودن، اصول، چارچوب و ضابطه نیاز دارد که به صورت کلی معرف همه است اما برای اتحاد بیشتر جریان انقلابی، باید این اصول به صورت جزیی تر از طریق مرکز برای جریان اصولگرایی سراسر کشور تشریح شود تا دیگر بار و در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، اتفاق تلخ رقابت درون گروهی اصولگرایان که در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری رخ داد و امروز، تلخی آن را می چشیم، شاهد نباشیم.

علیرضا زاکانی گفت: ما ۹ دی را پاس می داریم تا هم از گذشته درس بگیریم و هم به اتحاد و همدلی بیشتر بیاندیشیم؛ ضمن اینکه به جریانات مختلفی که حاضرند هر چیزی را به کشور تحمیل کنند اما خودشان به قدرت برسند و راس امور کشور را در دست داشته باشند، شناخت حاصل کنیم.

با هیچ فرد و گروهی عقد اخوت نبسته ایم

وی تصریح کرد: باید بکوشیم در این مسیر، عناصر و اجزا را بر اساس امروز و حالشان بشناسیم زیرا ما با هیچ فرد و گروهی عقد اخوت نبسته ایم و اینکه فردی پیش از انقلاب اسلامی کشورمان، اسلام آورده ملاک ما نیست بلکه ما امروز او و اینکه اکنون تا چه حد به اصول اسلام معتقد و پایبند است را در نظر می گیریم.
۹۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای ما مهم است، تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ما حایز اهمیت تر است و با توجه به اینکه جبهه معاند نظام، در موضوع انتخابات به کمک جریان تجدید نظر و اصلاح طلب می آید و اصلاح طلبان گزینه های مطلوب آنان برای رای آوری در انتخابات هستند باید اصولگرایان با اتحاد و هوشیاری گام برداشته و نگذارند خواب این جریان تعبیر شود.

زاکانی اظهار داشت: جریان اصلاح طلب در حال حاضر، پول و سرمایه هنگفت، امکانات و شرایط و قدرت فعلی را در اختیار دارد و جریان معاند نظام هم به آنان کمک می کند اما جریان انقلابی و اصولگرا نباید اجازه دهد که در هر انتخاباتی موضوع فتنه ۸۸ تکرار شود و هشت ماه مملکت جمهوری اسلامی را تحت الشعاع خود قرار دهد.

اصول‌گرایان منسجم‌تر از گذشته برای مجلس آینده حضور یابند

وی با بیان اینکه روز به روز که جلوتر می رویم اعلام حمایت جریان معاند نظام از جریان تجدیدنظر طلب داخلی علنی تر می شود، افزود: اما ما اراده خداوند را که همه چیز در ید اختیار اوست پشت سر داریم و به همین دلیل پشتمان از هیچ مساله ای نمی لرزد به شرط اینکه جریان انقلابی به خودش بیاید و از درون با یکدیگر رقابت نکنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم، هشتم و نهم تصریح کرد: به لحاظ اهمیت بالای مجلس شورای اسلامی در ریل گذاری و اثرگذاری در کشور و همچنین ویژگی مهم مجلس در زمینه کمک به کشور در مواقع بحرانی، در اختیار داشتن مجلس شورای اسلامی برای جریان انقلابی از هر امری مهم تر است.

زاکانی اظهار امیدواری کرد: اصولگرایان دست به دست هم داده و با حفظ اتحاد و در دست گرفتن مجلس شورای اسلامی آینده به شکلی منسجم تر از قبل، رضایت امام و رهبری را حاصل کنند.

گفتنی است که در این مراسم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و زهرا رضایی عضو شورای اسلامی شهر بوشهر حضور داشتند.

لازم به ذکر است، زاکانی پیش از این مراسم، در میان مردم شهرستان دشتی و دشتستان به ایراد سخنرانی پرداخته بود.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها هم.... کارنامه خیلی درخشانی نداشتن.
هرچی باشه از دوران ضد فرهنگ اصلاحات که در نهایت نزدیک بود به تاراج وطن ختم بشه بهتر بود
اینهاهم ضدبیت المال عمل کردندبامدیران اختلاس گرمیلیاردی!!!!!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
نظر من رو تحریف کردید .
آزادی بیان یعنی این؟
ترانه
امیدوارم مجلس آتی درقبضه اصلاح طلب ها رادیکال و غرب زده نیفتد که ریشه اسلام را خواهندزد
بهلول !!؟؟
(٩ دى ) روز كابوس براى نوكران امريكا ،
(٩دي) روز حمايت ازرهبرى، روز انزجار از فتنه گرها، ايرانى
نما هاى خائنه ، ملت باايمانِ گوش بفرمان ولى امر باحضور
خود، آب سرد بررياكاران واياديه فتنه گرشان خواهند پاشيد،،
مرگ بر منافق،،،
Iran, Islamic Republic of
شکست سنگینی در انتظار اصولگرایانه که از شکست 92 خیلی سنگینتره
همه اصولگرایان باید سریعتر به ساز و کار وحدت برسند و زمان را از دست ندهند. با فعالیتی که از سوی رقیب و جریان انحرافی در سراسر کشور مشاهده می شود، به نظر می رسد جریان اصولگرایی خیلی عقب است.
Iran, Islamic Republic of
دیگه فایده نداره کارتون تمومه
نصیری
...اصول پیروز ست
انشاله
Iran, Islamic Republic of
هرچی باشه حامی مستضعفینن
Iran, Islamic Republic of
ما با شماییم
س س
دراین کشورباچه شناسنامه ای وچگونه بایدفعالیت سیاسی داشت که انگ نخوردوآبرووحیثیت افرادوگروه هاحفظ شود.یکسره بساط انتخابات راجمع کنید.
ولی فضا راآلوده به بی اخلاقی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
قطعا" شما با منافع خودتان عقد اخوت دارید
عجب!!!!!!!!!!!!!!
مجیداعتمادی
یکی ازویژگیهای اصولگرای اتحاد وهمدلی است و درشرایط فعلی بیشتر گرچه وحدت ویکپارچگی روی اصول تابع مکان وزمان نیست
Iran, Islamic Republic of
ميزان راي ملت است انتخابات سال 1394 مي بينيم
للبل
اگر همه هم یکی میشدند رای نداشتند خیالتان راحت