جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

حماس شریک خیانت عربستان به ایران نشد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 397247
پایگاه صهیونیستی دبکا مدعی شد عربستان سعودی ضمن یک پیشنهاد مالی از حماس خواسته بود رابطه خود با ایران را قطع کند اما حماس این پیشنهاد را نپذیرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پایگاه صهیونیستی دبکا، نزدیک به منابع امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که از سرگیری موشک‌پرانی حماس به سوی اسرائیل ناشی از بهبود روابط این جنبش با جمهوری اسلامی ایران است.

چندی پیش گروهی از مقامات حماس به ایران آمدند که به گفته برخی منابع، هدفشان تحکیم روابط با ایران بود.

بنابر ادعای دبکا، گروهی غیر از حماس مسئولیت عملیات شلیک موشک را برعهده خواهد گرفت اما واقعیت آن است که مسئولیت با حماس است.

این پایگاه صهیونیستی همچنین ادعا کرده که عربستان سعودی پیشنهادی به حماس داشته که رد کردن آن سخت بوده است و آن هم تخصیص بودجه سالانه به این جنبش است.

در برابر این پیشنهاد، حماس باید دو کار می‌کرد: اول، حمایت از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر که با کودتا علیه اخوان المسلمین به قدرت رسید و دوم، قطع کامل روابط با ایران.

این گزارش همچنین مدعی شده است که در روز یکشنبه ۱۴ دسامبر، سالگرد تاسیس حماس، این جنبش با رژه ۲۰۰۰ نفره گردان‌های عزالدین قسام، وفاداری خود به ایران را ابراز داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرجانی
Iran, Islamic Republic of
فلسطین شیعه و حزب الله دربند صهیونیزم نمی مانه.انشاالله