پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴

عذرخواهی‌سونی به دلیل تحقیر اوباما

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 396850
ایمی پاسکال رییس کمپانی سونی پیکچرز و اسکات رودین تهیه‌کننده به خاطر نظراتشان درباره رییس‌جمهور اوباما که از نظر نژادی بی‌ملاحظه بود معذرت‌خواهی کردند. صحبت‌های آن‌ها در ایمیل‌هایشان هک و توسط هکرها به صورت آنلاین منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس، دو تن از مسئولان سونی كه ايميل‌هايشان هك شده، براي تحقير نژادی اوباما در اين ايميل‌ها عذرخواهی كردند.

به گزارش درپ، ایمی پاسکال رییس کمپانی سونی پیکچرز و اسکات رودین تهیه‌کننده به خاطر نظراتشان درباره رییس‌جمهور اوباما که از نظر نژادی بی‌ملاحظه بود معذرت‌خواهی کردند. صحبت‌های آن‌ها در ایمیل‌هایشان هک و توسط هکرها به صورت آنلاین منتشر شد.

پاسکال در بیانیه‌ای گفت: محتویات ایمیل من بی‌ملاحظه و ناپسند بودند اما آنها به هیچ‌وجه بازتابی دقیق از انسانی که من هستم نیستند. با وجود اینکه این یک ارتباط خصوصی بود و توسط هکرها دزدیده شده است، من کاملا برای چیزی که نوشتم مسئولیت می‌پذیرم و از تمام کسانی که به خاطر نوشته‌های من ناراحت شده‌اند معذرت‌خواهی می‌کنم.

رودین هم معذرت‌خواهی خود را از طریق ددلاین فرستاد و نوشت: ایمیل‌های خصوصی که بین دوستان و همکاران رد و بدل می‌شوند و با سرعت و بدون هیچ‌گونه تفکر و یا ملاحظه خاص نوشته می‌شوند، حتی با وجود اینکه قرار است به شوخی باشند، می‌توانند باعث ناراحتی شوند و یا توهین به دیگران به حساب آيند، آن هم در حالی که این به هیچ وجه قصد من نبوده است. من چندین جمله گفتم که تنها قرار بود خنده‌دار باشند، اما زیر نور سرد روز که همه چیز را آشکار می‌کند، می‌بینم که آن‌ها در حقیقت بی‌فکر و بی‌ملاحظه بوده‌اند و به هیچ وجه خنده‌دار نیستند. من از هر کسی که به خاطر صحبت‌های من مورد توهین قرار گرفته است عمیقا معذرت‌خواهی می‌کنم و از زیانی که باعث آن شده‌ام افسوس می‌خورم.

این صحبت‌ها توسط بازفید منتشر شدند. پاسکال و رودین به شوخی در ایمیل‌های شخصی خود درباره فیلم‌های مورد علاقه رییس‌جمهور اوباما حرف زدند و گفتند که احتمالا او ترجیح خواهد داد فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی ببیند و فیلم‌هایی مانند «جانگوی رها شده»، «۱۲ سال بردگی» و «خدمتکار» را به عنوان فیلم‌های محبوب او نام بردند.

ايميل‌هاي اين دو دربرگيرنده توهين نژادي به ويل اسميت و خانواده‌اش و نيز شماري از چهره‌هاي هاليوود مثل آنجلينا جولي نيز بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *