کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی استاندار کربلا از شهرداری تهران

26 آذر 1393 ساعت 14:45

استاندار کربلا مشارکت داوطلبانه هزاران زائر ایرانی در امر خدمات‌رسانی به زائران کربلا در ایام اربعین حسینی را ستود و از تلاش‌های شهرداری تهران نیز قدردانی کرد.


به گزارش جهان به نقل از فارس، استاندار کربلا نقش شهرداری تهران در موفقیت طرح خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را ستود و از همه مقامات ایرانی ذیربط قدردانی کرد.

وی افزود: برای اولین بار در مراسم میلیونی اربعین حسینی مشارکت هزاران زائر ایرانی در امر نظافت و پاکیزگی و دیگر امور خدمات‌رسانی شهر کربلای معلی بسیار قابل توجه بود و محافل سیاسی و شهروندان کربلا هم از تلاش مقامات و شهروندان ایرانی به امر خدمات‌دهی به زائران حرم سید الشهداء و آقا ابالفضل العباس قدردانی کردند.

عقیل الطریحی پس از مراسم اربعین حسینی با محمد باقر قالیباف شهردار تهران دیدار کرد.

استاندار کربلا در این دیدار تاکید کرد: ما از تلاش‌های متمایز و شاخص شهرداری تهران در ارائه خدمات شهری به زائران در ایام اربعین قدردانی می‌کنیم

وی افزود: خدمات شهرداری تهران بخش مهمی از تلاش هایی بود که وزارت امور شهرداری‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری کربلا با کمک دیگر استان‌های عراق به زائران کربلا ارائه داد.

شهردار تهران هم در این دیدار تاکید کرد: که همه حوزه های شهرداری کربلا بیش از توان خود نیز برای رفاه حال زائران در سطح امکانات محدود تلاش کردند و نتیجه این تلاش‌ها در برپایی خوب مراسم اربعین کاملا آشکار بود.

قالیباف همچنین اظهار داشت: ایرانی‌ها خدمت به زائران امام حسین (ع) را حتی با انجام کاری کوچک افتخار خود می‌دانند.

بر اساس توافقنامه‌ای که بین دولت محلی کربلا و شهرداری تهران قبل از ایام اربعین منعقد شده بود قرار شد که شهرداری تهران در خدمات‌رسانی به زائران مشارکت داشته باشد و در همین چارچوب حدود ۱۰ هزار کارگر ایرانی به صورت داوطلبانه به امر نظافت، رفت و روب و پاکیزگی شهر کربلا کمک کردند.


کد مطلب: 396794

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/396794/قدردانی-استاندار-کربلا-شهرداری-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com