جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

انتقاد تحکیم وحدت از فتنه‌یاری وزارت علوم

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 396727
دبیر دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه عملکرد وزارت علوم اگرچه در راستای فتنه نیست ولی به این جریان کمک می‌کند، گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید با کسانی که مراسم قانونی را به هم می‌زنند و تنش ایجاد می‌کنند برخورد کنند.
به گزارش جهان؛ علی بیانی دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اقدام برخی از دانشجویان برای برهم زدن سخنرانی شریعتمداری پیرامون فتنه ۸۸ گفت: این اتفاقات که اخیرا شاهد آن بودیم، برای اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود. در گذشته دیدیم که عده‌ای قصد برهم زدن جلسه آقای جلیلی در دانشگاه امیرکبیر را داشتند، در دانشگاه‌های دیگر نیز چنین اتفاقی برای سخنرانی‌های افراد دیگر رخ داده است.

وی تصریح کرد: وقتی عده‌ای می‌آیند و برنامه‌ها و سخنرانی‌هایی را که در رابطه با فتنه است را برهم می‌زنند مشخص می‌شود که اینگونه صحبت‌ها به ضرر آنهاست. جریان فتنه می‌خواهد خودش را احیا کند و به عرصه فعالیت‌های سیاسی بازگردد، مسلما فتنه‌گران سخنرانی‌هایی را که به جریان فتنه آسیب بزند را برهم می‌زنند.

بیانی ادامه داد: متاسفانه وزارت علوم هم به نوعی با دادن مجوز به برخی برنامه‌ها باعث می‌شود این حرکات ادامه یابد. اخیرا دیدیم که چند نفر از عناصر فتنه در دانشگاه‌ها سخنرانی کردند، پیام تصویری یکی از سران فتنه در روز دانشجو در دانشگاه پخش شد، ولی از آن طرف به نیروهای انقلابی اجازه صحبت داده نشد. البته این اقدام وزارت علوم را در راستای جریان فتنه نمی‌دانم ولی به هر حال این روش به جریان فتنه کمک می‌کند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: در سال ۸۸ افرادی بودند که در دانشگاه و در سطح شهر اغتشاش کردند و به مردم و نظام خسارت زدند، امروز هم چنین اقداماتی انجام می‌دهند، فیلم‌ها و عکس‌های این جریان را که می‌بینیم متوجه می‌شویم چهره‌ها در اکثر برنامه‌ها ثابت هستند. اینها به دنبال اهدافی هستند که سال ۸۸ نتواستند به آن برسند.

وی گفت: جریان فتنه همانطور که سال ۸۸ با پرچم اصلاحات آمد و دست به آن اقدامات زد، امروز هم با همان پرچم خود را نشان می‌دهد. جریان اصلاحات و اصلاح‌طلبان باید خط خود را با فتنه مشخص کنند، من جریان فتنه را با اصلاحات جدا می‌دانم ولی اصلاح‌طلبان واقعی باید خط‌کشی خود را با جریان فتنه مشخص کنند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مسئولان دانشگاه‌ها باید به صورت قانونی به وظیفه خود عمل کنند و با کسانی که برنامه‌های قانونی را به هم می‌زنند و تنش ایجاد می‌کنند برخورد کنند.

وی در خاتمه اظهار داشت: عکس‌ها و فیلم‌ها موجود است و به راحتی می‌توان با کسانی که در دانشگاه‌ها شعارهای ساختار شکنانه می‌دهند و در نشست‌های مختلف تنش ایجاد می‌کنند، برخورد کرد یا حداقل به آنها تذکر داد تا در آینده شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
United States
البته این دفتر تحکیم واقعی نیست ...خودتون هم بهتر میدونید