جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴۱
۱۴۵
حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران:

تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند/ یک مفسد را نام ببرید که کنار اصلاح‌طلبان نبوده‌ باشد

+عکس
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 396433
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اسناد ما نشان می‌دهد که تحریم‌ها علیه ایران را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد دادند.
تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند/ یک مفسد را نام ببرید که کنار اصلاح‌طلبان نبوده‌ باشد
گروه سیاست جهان نيوز ـ حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان امروز دوشنبه در همایش "۱۸۱۱ روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران" که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: اسنادی را به همراه آورده بودم که امروز در قالب یک سخنرانی تا حد امکان آنها را با ذکر منبع افشا کنم، اما با وجود همهمه و شعارهای مخالف از کسانی که برادران و خواهران معترض را به این مراسم فرستادند تشکر می‌کنم، چون آنچه که می‌خواستم با سند مطرح کنم، عملا نشان دادم.

وی با بیان اینکه محال است فتنه‌گران مانع از افشای اسناد وطن‌فروشی سران فتنه شوند، تاکید کرد: اگر واقعا از انتشار این اسناد نگران نیستید، اجازه دهید اندکی از بسیاری از این اسناد را افشا کنم. بسیار خوشحالم که حتی برای یک بار هم که شده شما معترضان و مخالفان برای یک بار هم که شده به اسرائیل بد بگویید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: این اسناد نشان می‌دهد تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند. اسناد را که نمی‌توان جابه‌جا کرد و این شعارهایی که بعضا معترضان می‌دهند باید بگویم ما بیدی نیستیم که به این بادها بلرزیم. به شما که برادران و خواهران من هستید نمی‌گویم، بلکه به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدید.

شریعتمداری با اشاره به سندی پیرامون انتخابات سال ۸۸، تصریح کرد: در ۲۱ خرداد(۱۱ ژوئن) آقای مایکل لوین در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران یک انتخابات برگزار نخواهد شد، بلکه انقلاب رنگی کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: منظور من از کلمه شما، فتنه‌گران هستند، نه شما دانشجویان که فریب خوردید. خیلی حیف است که مثل سال ۷۸ برای آنها زحمت بکشید و آخر کار به شما بگویند که جنبش دانشجویی حرف مفت است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396433-2.jpg

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به مصاحبه معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا با فارین پالیسی، اظهار داشت: معاون وزیر خزانه‌داری ایالات متحده در مصاحبه با فارین پالیسی می‌گوید تقلب یک دروغ بزرگ بود، در حالی که پروژه اصلی ما مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.

شریعتمداری در پاسخ به شعار "شعار ما یک کلام، نخست‌وزیر امام"، تاکید کرد: شریح قاضی هم قاضی حضرت امیرالمومنین(ع) بود، اما حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد، بنابراین از نخست‌وزیر امام(ره) بعید نیست که نمازگزاران حسینی را در روز عاشورا سنگ‌باران کند.

وی با بیان اینکه آمریکا با همکاری سران فتنه قصد داشت پروژه تکفیری‌های سوریه را در ایران اجرا کند، تصریح کرد: کسی را که در گذشته به او عالیجناب سرخپوش می‌گفتید و حالا زیر علم او سینه می‌زنید، به خبرنگار شورای آتلانتیک می‌گوید برای اینکه به نتیجه برسیم شما باید بر شیپور تقلب بدمید. این سند از اسناد ویکی‌لیکس است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396433-3.jpg

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شما که علیه یک سایت تکذیبیه می‌نویسید، چرا اسناد ویکی‌لیکس را انکار نمی‌کنید. این کارتان به این دلیل است که دست آنها گروگان هستید.

شریعتمداری با بیان اینکه اصحاب فتنه با تمام ارباب جمعی آنها اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی ایران باشند، اضافه کرد: آنها خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند. برای اینکه شعار یا حسین برخی که معترض هستند واقعیت داشته باشد، باید بگویم یا صدام‌حسین می‌گویند. پشه‌ای روی درخت خرما نشسته بود و می‌گفت خودت را نگه‌دار که من دارم بلند می‌شوم، بنابراین سران فتنه اصلا عددی نیستند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396433-1.jpg

وی افزود: مگر سران فتنه می‌توانند انکار کنند که ده‌ها تن از کارشناسان و نظریه‌پردازان برجسته MI۶ و CIA تحت عناوین دانشگاهی تحقیق و توسعه به ایران دعوت شدند و با حضور اینها کارگاه‌هایی برای فتنه برگزار شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به شعار مرگ بر دروغ‌گو، اظهار داشت: از برخی دوستانی که با ما مخالف هستند درخواست می‌کنم اگر جان موسوی و کروبی را دوست دارند مرگ بر دروغگو نگویند، چرا که آنها باید محاکمه شوند. آیا می‌خواهید این افراد اسناد را با خودشان به گور ببرند؟ می‌خواهم به چند نفر از این کارشناسان و برخی اسناد اشاره کنم تا ببینم کسی جرأت می‌کند بگوید، سران فتنه وطن‌فروش نیستند.


شریعتمداری در همین رابطه افزود: جان کین کارشناس برجسته MI۶ دو بار به ایران آمد و با این آقایان جلسه برگزار کرد.

وی با اشاره به همهمه شعارها در این نشست، گفت: از دوستانی که سر وصدا کردند تشکر می‌کنم، چرا که می‌خواستم مطالب خود را در قالب یک سخنرانی مطول ارائه کنم، اما با این وصف مجبور شدم به صورت فشرده به چندین مورد اسناد خیانت سران فتنه اشاره کنم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: شما که از سران فتنه حمایت می‌کنید از آنها بپرسید جلسات مخفیانه با مایکل لوین را چه کسی برگزار می‌کرد؟ اگر انکار کردند به سایت خود او مراجعه کنید.


شریعتمداری با اشاره به حضور یورگن هابرماس در ایران، خاطرنشان کرد: یورگن هابرماس دو بار به ایران آمد و در سال ۸۷ طرحی را به مدعیان اصلاحات ارائه کرد. آقای "تیموتی گارتن اش" دوبار به ایران آمد. او تئوری‌پرداز فشار از بالا و چانه‌زنی از پایین است که بعدا مدعیان اصلاحات سعی کردند آن را به نام خودشان ثبت کنند.

وی افزود: بی‌خود نبود که گفتید صدام خالدبن ولید است و بروید کنار او بجنگید. این را که دیگر نمی‌توانید انکار کنید.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000396/n00396433-t.jpg

مدیرمسئول روزنامه کیهان با تاکید بر اینکه یک مفسد اقتصادی را نمی‌توانید نام ببرید که در کنار دوستان اصلاحات نبوده باشد، ادامه داد: مفسد اقتصادی ۳ هزار میلیاردی را نابغه و کارآفرین و شایسته تقدیر دانستید. شهرام جزایری به کدام روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب کمک مالی نکرد؟ بابک زنجانی کار خود را در زمان نوربخش شروع کرد و با آقایان هاشمی و روحانی عکس یادگاری انداخت. پتروپارس را چه کسی راه انداخت؟

شریعتمداری با اشاره به شعار بسیجی واقعی همت بود و باکری، اظهار داشت: من به خانواده‌های شهدای عزیز همت و باکری گفتم که این شهدا دشمن اسرائیل و آمریکا بودند، نه اینکه به نفع اسرائیل شعار بدهند. مشکل این است که شما به کسانی که شما را دزدیده‌اند بیشتر علاقه دارید، در حالی که با این همه هجمه غرب و استکبار شما الان باید در کنار مردم‌تان باشید.

وی گفت: بروید سایت رادیو اسرائیل را ببینید که مسئله شریعتمداری را اولین بار آنها منتشر کردند. سران فتنه و دوستداران آنها اگر گرز دست بگیرند خودشان دنبال گرز می‌دوند، بنابراین نباید شعارهای بزرگ بدهند. چه کسانی در موسسه هیفوس لاهه رفتند؟ الیزابت چنی به دستور جرج سورس دو دفتر درست کرد یکی در دوحه و یکی در لاهه هلند و خیلی از آنها که باورتان نمی‌شود اعزام شدند تا آنجا آموزش ببینند.


شریعتمداری با بیان اینکه دشمن هم از سران فتنه ناامید شد، چون آنها بی‌عرضه هستند، یادآور شد: لرد باکی‌مون در پایگاه خبری خانه شفاف می‌گوید جنبش سبز باید با انقلاب ۷۹ ایران پیوند می‌خورد و ما این پیشنهاد را کردیم، اما دوستان‌مان کمی عجله کردند و پیشنهادهای او شعارهای الله‌اکبر و یا حسین بود.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اجتماع عظیم مردم در ۹ دی، خاطرنشان کرد: ۹ دی ایستگاه آخر فتنه بود و با حضور عظیم مردم فتنه ناکام ماند، لذا اگر می‌توانیم حضور مردم را انکار کنیم، می‌توانید نسبت به سلامت رهبران فتنه هم اطمینان داشته باشید.

وی افزود: مگر نه اینکه آقایان اعتقاد داشتند تقلب صورت گرفته، اگر این طور است پس چرا خاتمی رای داد و چرا دوباره در انتخابات بعدی هم شرکت کردند. البته ما ۰.۷ درصد را باز اکثریت می‌دانیم، اما این چیزی نیست که پز آن چنانی داشته باشد.

شریعتمداری ادامه داد: کاندیدای شما اصلاح‌طلبان رای نداشت، بنابراین او را از چرخه کارزار بیرون بردید و بعد گفتید که روحانی یک اصلاح‌طلب است. شما که با اسناد متقن در تمام فسادهای اقتصادی، وطن‌فروشی و خیانت پای ثابت هستید، اصلا چطور رویتان می‌شود، حرف بزنید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: حصر سران فتنه تودهنی بزرگی به تکفیری‌ها و آمریکاست که قصد اجرای این پروژه را در ایران داشتند. تنها چیزی که در مورد نتانیاهو با سند منتشر شده و در سایت خود او و آسوشیتدپرس هم هست، این است که گفت "اصلاحات بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران است".


وی افزود: شیمون پرز هم در اوج فتنه ۸۸ گفت که اصلاحات در ایران به نمایندگی از ما با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌جنگد. لذا سران فتنه و دوستداران آنها اصلا با جمهوریت نظام مخالف هستند. شما رای مردم را نادیده گرفتید و کاش خودتان این کار را می‌کردید، در حالی که به دستور دیگران این کار را انجام دادید.

شریعتمداری در پاسخ به اعتراض یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه او را حامی انجمن حجتیه دانست، گفت: اصلی‌ترین ویژگی حجتیه دخالت دین در سیاست است. مگر شما خودتان از سکولارها حمایت نمی‌کردید و مگر انجمن حجتیه در انتخابات از شما حمایت نکرد. می‌ترسید بگویید حضرت امام(ره) فرمودند میزان حال فعلی افراد است؟ اگر کسی می‌خواهد حرفی بزند باید با سند حرف بزند. این حرف‌ها را که این دوست عزیز بیان کرد، خود موسوی هم قبول ندارد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و تحمل شما تشکر دارم و تاکید می‌کنم که سران فتنه همگی در حد و اندازه‌ این نیستند که دشمن نظام تلقی شوند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا پدرت رو بیامرزه
سپیده
سلام و صلوات و رضوان ذات اقدس ربوبی برحسین شریعتمداری که حقا و انصافا مجسمه مردانگی و شرف و نجابت است خداوند دشمنان این مردبزرگ را منکوب .. کند...
ماشالا حاج حسین حریفو ناک اوت میکنه
اصغری
جهان جان معلومه که بعد از 5 سال فتنه فتنه کردن هنوز نتونستین مردمو و قانع نکنید که بعد از شکست سال 92 شکست سنگینتری در انتخابات بعدی در انتظارتونه
یه منتقد منصف جهان نیوز
حق شما اینه که برید تو سایت های انتخاب و عصر ایران ماه ها و سال ها منتظر انتشار کامنتتون بمونید تا زیر پاتون علف سبز شه
جهان نیوز همچنان آزادنه نظر منتشر می کنه
اصغری جان توام مثل اینکهه یادت رفته وقتی تحریمهای فلج کننده اعمال شد یه عده چقدر خوشحال شدن که دولت احمدی نژاد به زانو درمیاد مهم براشون ضربه خوردن کشور نبود فقط میخواستن دولت ضربه بخوره
مهردادبابصیرت
این سخن گزافه نیست اگرکسی بگوید خواندن روزنامه وزین کیهان ازاوجب واجبات است من به آقای روحانی پیشنهاد میکنم بودجهای برای خرید روزنامه کیهان درتیراژ بالا اختصاص دهند و در دبیرستان ها و حوزه های علمیه و در دانشگاه ها توزیع کنند که واقعا خواندن این روزنامه بصیرت بخش است و چه عالی میشود اگر برای تفقدواحوالپرسی ازخانواده های معززشهداهروقت به منزلشان تشریف میبرندیک روزنامه کیهان به خانواده آن شهید بزرگوارهدیه کنندباید فرهنگ خواندن روزنامه کیهان در آحادملت نهادینه شودتا بتوانیم با روشنگری های آقای شریعت مداری کثرالله امثاله و متع الله المسلمین بطول بقائه هر توطئه ای را در ایران درنطفه خفه کنیم و باعث خشنودی و رضایت قلب مقدس حضرت حجت ارواحنا له الفداءشویم نصرمن الله و فتح قریب
جعفر
زنده باد شریعتمداری...
سالهاست میگین فتنه مرد و دفنش کردیم چجوری فتنه زنده شد و دوباره همان شعارها تکرار شد؟
France
شيطان تا روز قيامت از مهلت داده شده هواست ...
پدری که پسرکاکل زریش سال 76خودکشی کرد
ای کاش روحانی هم سعه صدرو ... آقای شریعت مداری...را داشتند...
حاجی فکر کردی اینا که با وقاحت دروغ بزرگ تقلب یازده میلیونی گفتن، هزارتا سنده دیگه هم بیاری قانع میشن؟
اصغری
اگر اینهمه سند وجود دارد چرا آنها را تحویل قوه قضاییه نمیدهد و چرا یک محاکمه آزاد و عادلانه برگزار نمیکنید؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصحاب فتنه!
حاج حسین
کاش سال پیش میومدی امیرکبیر که من هم بودم
حاج حسین عاشقتم
اگه من تو مراسم حاج حسین باشم اون ۴ یا ۵ نفر مزدور امریکا رو لت و پار میکنم
در مورد لت و پار کردن کاملا راست گفتی ....!!!!مردم لت و پار کردن شما رو به چشم خود دیده اند ..!!!!.اما خدایی هم هست...
Iran, Islamic Republic of
جهان جان کارتون تمومه بیخودی خودتونو اذیت نکنین
عالی
....دیگه همه از رانت ... ب.ز در دوره دولت دهم خبر دارن...
سروش
رحمت بر آن شیری که خورده ای آقای شریعتمداری . حقا که عمار زمانی و رسوا کننده فتنه و فتنه گران .
خدا حفظش کنه
مریلا
آقای شریعت مداری عمار سیدعلی خامنه ای است خداوند برعزت و طول عمرشان بیفزاید
گمنام
ببخشید اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
رود و صد درود
سهی سرایانی
سلام : واقعاً از افشاگری منطقی و تحلیلی برادر عزیزمان آقای شریعمتداری تشکر می کنم . بسیار عالی بود .
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر سران وطن فروش فتنه
اين جمله واقعا درسته كه همه مفسدان از يك جريان بوده اند ، من در خودروسازي،هستم و باند مافيائيش در دوره دوم خاتمي شروع شد مديريت خانوادگي گسترده شد زمان احمدي،نژاد محدود،شدند،و،الان در اين دولت مشغول،غارت بيت المال شده اند كاش كسي،ميتونست جلوي اين باند مافياي خودروسازي پرايد كه در چندين شركت بزرگ دولتي فعال هستند را بگيرد تا بعدا حسرت نخورند.
حسن
Iran, Islamic Republic of
کیهان برازنده این روزنامه نگار ارزشی است
...مشکلات اقتصادی پدر م را در می آورد نیاز به همدلی داریم
فرامرز
بروبه جهنم ...
Iran, Islamic Republic of
... فرمودند کاهش تورم در این دولت در طول تاریخ ایران بی سابقه است.. پس لطفا دیگه غصه نان را نداشته باشید!!!!
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین مچکریم!
حاج حسین سند های جدید رو هم به کوری دشمنات منتشر کن
United States
شریعتمداری همیشه حرف از اسنادی میزنه که هیچوقت افشا نمیشه.
چندین ماه پیش اسناد ویکی لیکس منتشر شد، فقط آقای شریعتمداری این اسناد رو پیدا کرده؟ ...
آدمیزاد
Colombia
در اینکه آمریکا و انگلیس از جریان اصلاحطلبی (اپوزیسیون جورواجور) و تجزیه طلبان(بلوچ وپانکرد پانعرب و پانترک..) دفاع و آنها را حمایت میکند هیچ جای تردیدی نیست و کاملا آشکار است و نیازی به ویکیلیکس ندارد چون بسیاری از نئو کنسرواتیوها (نو محافضه کاران)و صهیونیستها در رسانه ها این را آشکار گفته اند .
اشتباهی مثبت دادم درود بر حاج حسین
محمد
Moldova, Republic of
جالبه که کسی هم تا حالا نتونسته خلاف اسناد شریعتمداری رو ثابت کنه
Iran, Islamic Republic of
بیشین سر جات!
Iran, Islamic Republic of
به یه بنده خدایی آدمی که انتهایکوچه ایستاده بود رو نشون دادم.. پرسید کو؟! گفتم اونجا.. نگاه کن.. گفت کو؟! گفتم بابا مگه اونجا رو نمیبینی؟ باز گفت کو؟ گفتم برو همونجا ببین...
دوست عزیز اگه مطالب کیهان رو در سال 88 دنبال میکردی کلی سند ارایه شده میدیدی
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
اسناد به نمایش در آمدند و شما هم اگه مردش باشی میری و به راحتی می تونی پیداشون کنی
اما کور دل و متعصب هستی
پس هرگز به دنبال حرف مخالف حرف خودت نمیری
بالاترین عذاب اینه که خداوند بر دل و چشم کسی مهر بزند
این مهر بر دل و چشم شما خورده
چراغعلی
اگر شریعتمداری سندی نداره پس این سران فتنه خیلی بی غیرت و پست هستند که از او شکایت نمیکنند فکر کنم شریعتمداری از این خائنین اسنادی داره که گذاشته برای زمانی که این وطن فروشان شکایت کنند که من شک ندارم که شکایت نمی کنند چون با روشدن این اسناد خیانت آمیز هستی شان به فنا می رود
سرور
دیده اید اما حتما به خاطر صهیونیستی! بودن ویکی لیکس به آن هم اعتماد ندارید!
خب هابرماس که جاسوس است. کدیور هم که رفته اسرائیل. موسوی هم که نوکر امریکا ست....
مصطفی
خوب که چی هستند دیگه
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
خب که خب
مگه غیر از اینه که میگی ؟!
کدیور - موسوی - خاتمی - کروبی و دیگر قماشان گرگ صفتانی بودند در لباس میش
ما مردم هميشه اصلاح طلب ها را ديکتاتور مي دانيم همه اصلاح طلب ها ديکتاتور هستند اعم از ندا و ... و ... چرا که همواره در طي ۸سال رياست جمهوري خاتمي و بخصوص در اين ده سال اخير اوج ديکتاتور بودن اين ها را ديده ايم . اينها خودشان را نيز اگر لازم بدانند مي کوبند و تخريب مي کنند و به هم رحم نمي کنند چه برسد به سايرين يعني ملت و دیگران.
ما مردم؟؟!!! عجببببببب
France
شما مردم؟!! منظورت دقیقا اون مردمه یا این مردم؟!
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
بیهوده سخن مگو گر ز دور بر خود بی خبری

آدمهای بی حیا و بی وجدان برای اینکه بخواهند
حرفی زده باشند و کینه ورزی کنند، حاضرند هر تهمتی را به دیگران نسبت دهند
ندا آقا سلطان را میدونی کی کشت ؟!
نامزدش و البته نامزدی که ندا را برای بدست آوردن پول و جاه طلبی به عنوان همسر انتخاب کرده بود...
باقر
Iran, Islamic Republic of
جناب بی نام نشان
خوب بلدی خودتو توی مردم جا بزنی و بگی ما مردم!!!
نوچ... اینکارو نکن و مردم را برای چاپلوسی هزینه نکن و خودرا از مردم ندان
خانم ندا آقا سلطان توسط شوهرش با همدستی
پیر مردی که خودرا استاد ندا معرفی می کرد
کشته شد و مردم هم هیچ وقت افرادی مثل
ندا آقا سلطان را دیکتاتور نمی دانستند چون ندا آقا سلطان کسی نبود که مردم چیزی درباره اش بگند
مهدی
آقای شریعتمداری انصافا عالی بود
اصلاح صلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا داری چرت و پرت میگی خب وقتی مملکت را به آشوب بکشانند اسمش را چی باید
بزاریم . جشن و سرورو شادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظور این بنده خدا احتمالا شاخه جدید اصلاحطلبان به نام «ندا» بوده نه اون ندا که شما فکر کدید
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای شریتمداری دمت گرم ازروشنگریت
قریشی
درود بر سردار قلم و بیان آقای حسین شریعتمداری.
اگر مدعیان اصلاحات حرفهای او را قبول ندارند و مرد هستند سند ارائه دهند. مرگ بر وطن فروش بی غیرت
فاطمه
فرقه ی نفاق از اول تاریخ اسلام بوده اگر اونا میخواستند توجیه بشوند که منافق نبودند اونها مقابل هر استدلالی مقاومت می کنند وبر طبل باطل خود می کوبند هر جاهم حرف از قانون و پیروی از آن میزنند برای بدست آوردن قدرت است وگرنه اصل ،دشمنی وعناد اونها با نظام است .
بهتره اسنادبرای عموم منتشر بشه از طریق برنامه تلویزیونی مانند برنامه راه امام کلام امام سال88.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین
حاجی ما خیلی دوست داریم البته یه کمی پارسال ازت دل گیر شدم ولی دوباره نظرم برگشت حاجی یه پیشنهاد دارم دکتر احمدی نژاد نیاز به حمایت شما دارد دریغ نفرمایید ایشان محجوب است و مسکوت و جماعت ..... هر چی دلشان می خواهد می گویند
آین عمار؟
حاج حسین درود و صد درود عمار
دم دانشجویان گرم ...
شریعتمداری جان دوره تک گویی های شما سر اومده امیدوارم دست کم در دانشگاه این دستت اومده باشه
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری...
این اقا اگر اسناد ومدارکش درست و محکمه چرا میخواد به دانشجو نشون یده ببره بده به قوه قضاییه...
عقاید افراطی وتند شریعتمداری مسئول کیهان و همنظران ایشان...
همه حرفاش تکراری هست ...
بهتر از حرف های قماش شماست..
Czech Republic
مردم اعلام کرده اند سالگرد 9 دی امسال را با چنان شکوهی برگزار می کنیم که به کابوس ابدی اصلاح طلبان تبدیل شود
م ت صالح از شیراز
Iran, Islamic Republic of
یه مشت غربده ی عربده کش ورژن جدید شعبون بی مخ تربیت شده ی اصلاح طلبان
هادی
برادر حسین کودتای نوژه کار اصلاح طلبان بودقایله کردستان کار اصلاح طلب بودعامل جنگ وحمله صدام به ایران کار اصلاح طلب ها بود عامل سقوط هواپیمای مسافربری درخلیج فارس کار اصلاح طلب ها بود ریگی عامل اصلاح طلب ها بود علت حمله اسراییل به غزه وجود اصلاح طلب ها بود ....و....
ام
اصلاح طلب ناصالح دختر پسر های پارتی وچند تا از بچه های ساواکی را پول می دهد به اسم دانشجو برای شورش به دانشگاه می فرستد جلوی افشا گری فتنه 88 را بگیرند.
حسین
دمتون گرم بی طرفی را حفظ کردید و عکس های دو طرف را گذاشتید
رضا
Iran, Islamic Republic of
برای فنای فتنه گران لازم است جبهه نه دی تشکیل شود.
ناصر
خط شکن جبهه نرم
حسین
ه.... رأس فتنه است اصل و اصول فتنه است

باید رأس فتنه را...

حاج حسین دقیقا همینجا رو نشونه رفته

فدایی داری
بنده همفکر حاج حسینم و مقالات ایشان بسیار مورد استفاده است...
کاوه
اقای شریعتمداری من میدانم که شما برای مصلحت نظام هم که شده خیلی واقعیتها را بیان نمیکنید اما شتر سواری دولا دولا نمیشه راست وایسین و چهر اینبدکاره ها رو برای ملت نشون بدین بزارین این نیروهای جوان دل پاک دچار انحراف نشن
حسین
سلام خدا بر حسین شریعتمداری که روح امام و شهداء را شاد کرد.و لعنت خدا بر سران فتنه و خائنین وطن فروش و حامیان آنها.
غلامعلی
فعلاً باید دولت محترم را مجاب نمود که متوجه شود نباید به اسم اعتدال راه را برای حضور حامیان فتنه در پستهای دولتی باز کرد مگر رهبری تذکر ندادند که فتنه را خط قرمز بدانید؟!
س.م...مفسدی است که با اصلاح طلبان نبوده است.
وحید
سران فتنه همگی در حد و اندازه‌ این نیستند که دشمن نظام تلقی شوند.
با وجود اینهمه اسناد چرا محاکمه صورت نمی گیرد ؟

حیف است اسناد بیکاره بماند .
Iran, Islamic Republic of
والله ما که هر چی اختلاس گر می شناسیم از اردوگاه اصلاح طلبان بیرون اومده
یعنی ر... و ب... و م... جز اصلاح طلبان هستند؟...
حبیب
Germany
درود بر عمار و روشنگر انقلاب
مثل همیشه با اسناد در مقابل همهمه خال دستان روسیاه،روسفیدمون کردی حاج حسین
حاج حسین،مچکریم
محمد
سلام بر سردار شجاع قلم که همیشه با زبان سند همراه است.
Romania
اگر فقط یک دلیل محکمه پسند و منطقی برای ادعای تقلب پیدا شود، من و امثال من میشویم طرفدار میرحسین و کروبی
بهلول !!؟؟
هرچند قدرى دير ! ولى خداروشكر كه محافضه كارى ومصلحت انديشى ها جاى خودرو، به قاطعيت مبارزه با عناصر ، بي غيرت، دنيا طلب، ووطن فروشِ كذاب، ميده ....
حاج حسين ! جهادِ قشنگت قبول حق وزنده وپيروز باشى
1900
اونچه که ایشون رو از سایر منتقدین متمایز میکنه اولا اعتقاد راسخ به معتقدات اسلامه که این باعث میشه شخص محور نباشن و ثانیا تکیه بر اسناد بی بدیل و واضحه که دور از دردسترس نیس.
متوجه دلیل این همه هجمه ی بی منطقو هوچی گری احساسی محض نسبت به ایشون نمیشم.
واقعا باید برای بعضی سخت باشه که یکی هس که دائما دستشونو میخونه.
مراقب خودتون باشید
سلام ميشه فايل صوتي يا تصويري اين مراسم رو بزارين؟

ممنون
United Kingdom
یک مفسد اقتصادی را نام ببرید که در کنار اصلاح‌طلبان نبوده باشد .
...
علی
به اصلاح طلبان بگید که نگذاشتند در روز دانشجو سخنرانی های اصولگرایان در بیشتر دانشگاه ها برگزار بشود.چونچیزی ندارن بگن
Norway
بنده همواره نظرات اقا شریعتمداری را دنبال کرده و مصادیق نظرات وی در جامعه را جستجو نموده ام .
ایشان از سرمایه های ارزشمند این جامعه است . البته گاهی مانند هرکس دیگر اشتباهاتی نیز می کند ولی غالب نظراتش صحیح است . دشمنان وی نیز صهیونیست ها و شبکه های ماهواره ای هستند .
ان چند تا بچه ای که در سخنرانی وی اعتراض کردند چند تا ادم خامی هستند که پای صحبتشان بنشینی می بینی مایه ای از خود ندارند و البته کاره ای هم نیستند که جلوی ویترین امده اند . اصل کاری ها پشت قضیه مشغول به توطعه هستند .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که دشمنان نظام رسوا شده تاریخ هستند
شریعتمداری خیلی مردی
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین دوست دارم عاشقتم
ناشناس
نام مقدس دانشجو را برخود می گذارند ...شرمتان باد.
علی
Iran, Islamic Republic of
...دزدی در دولت پاکدست شما نبود پس این سه میلیارد کجا بود .................
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت باشه حاج حسین عشقی مایی حاج حسین
Iran, Islamic Republic of
به اين اقايان وخانمهايي كه براي سران فتنه واسرائيل گلوي خودرا پاره ميكنند بگوئيد درست است كه به شماگفته اند اگر داد وفرياد زيادي بكنيد بعدا" در مراكز تحت نفوذ جبران خواهندكرد اما لازم نيست اينقدر يقه پاره كنند و كلاسهاي درس را تعطيل كنند چون امثال شهرام جزايري هايي هستند كه با يكمقدار مسامحه ومصالحه و.... ميتوان كمك مالي دريافت كرد ولذا بعضي وقتها درحوزه اقتصادي نسبت به سياسي دردسركمتري دارد.!!!!! وبجاي يقه پاره كردن ، جزو يقه سفيدها هم خواهيد بود.
Iran, Islamic Republic of
اگر ده تا آدم مثل حاج حسین شریعتمداری انقلابی عمل می کردن این طرف دارهای فتنه گران این همه روشون رو زیاد نمی کردن
از همون اول اگر این دو تا سران فتنه اعدام می شدن این ها حساب کار دستشون میومد
خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند.
دبيرجاد
Iran, Islamic Republic of
هنوز کتاب نيمده...
مودی
Iran, Islamic Republic of
جماعت هایی که به نام اصلاح طلبی برپا میشود فقط و فقط در صدد تخطئه و تخریب و توهین و هوچی گری هستند.... ببینید عده ای جوان را فرستاده اند تا با هوچی گری و سروصداو توهین به شریعتمداری اجازه سخنرانی ندهند.... در مقابل سخنان محکم و دندان شکن شریعتمداری جز توهین و فحش و جیغ و داد هیچ کار دیگری نمیکنند... اصلا این رویه اختصاص به اصلاح طلبان دارد ؛اینکه در بین اصلاح طلبان آدم های خوب و انقلابی وجود دارند شکی نیست اما متاسفانه یا به حاشیه رانده شده اند و یا هم خودشان ترجیح داده اند سکوت کنند و میدان داری این جریان با مشتی فتنه گر و وطن فروش است .
یا علی مدد
جناب شریعتمداری شما با مقالات خود در کیهان دارید ... پس نیازی به کسان دیگر نیست. اگر دقت کنید وزیر دارایی امریکا درست همان حرفهایی را می زند که شما نیز در روزنامه تان می زنید ....
یا علی مدد
چرا همه ی مطلب و چاپ نکردید ؟
ناصر
Iran, Islamic Republic of
برادران اصلاح طلب و متمدن! به جای توهین و سر و صدا که کار همیشگی تان است به مطالب حاج حسین پاسخ می دادید که اگر حق با شما بود، ثابت می شد. به همین سادگی
یعنی عکس این .. نمیشه نذارین
Iran, Islamic Republic of
خداوند به آقای شریعتمداری = دلسوز = فدایی امام خمینی و امام خامنه ای سلامتی و طول عمر عنایت فرماید .

خداوند شر منافقان داخلی = میرحسین موسوی و کروبی و ... را از انقلاب اسلامی حفظ کند .

...
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ( ... خائن )
موسوی ( مترسک بی خاصیت )
کروبی ( احمق ساده لو دنیا پرست )
اینها مرده و زنده شون یکیه
محمد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر .....
مرگ بر خاتم...
...وطن فروش
محمد
Iran, Islamic Republic of
ننگ برابر است با مرگ
ننگت باد خاتم... مرگت باد خاتم..
خاتم...قاتل شهدای فتنه 88 باید اعدام شود

شهدایی همچون حسین غلام کبیری،...و...خون این شهدا به گردن رؤس فتنه ( خاتم.. . موسوی و کروبی است.
ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
درود ربرادر عزیز و بزرگوار جناب آقای شریعتمداری

شریعتمداری خاریست در چشمان خاتمی فتنه گر و اربابانش
لعن علی عدوک یا علی، خاتمی ، موسوی کروبی
به قیافه خانم محترمی که پلاکارد کیهان اسراعیل پیوندتان مبارک!رادارد،نگاه کنید!!!صهیونیست ازقیافه ایشان خوشش می ایدیاازقیافه اقای شریعتمداری؟ریشه این شعاربه دوران فتنه برمیگرددومرتب اصحاب فتنه روی این شعار تاکیدمیکردند!لابد میخواهندبگویند:اصحاب فتنه طرفداراسراییل جعلی نیستندبلکه کیهان ازانهاحمایت میکند؟!کافیست به بایگانی مراجعه کنیدتامتوجه شویداسراییل جعلی چندباراز فتنه گران تعریف وتمجیدکرده وچندباراصحاب فتنه ازاین تعریف ناراحت شده وتوی دهن اسراییل زده اند؟!
درود بر سلطان قلم
حم
زرشک/////////
علیرضا
United States
...س..مر....
م.ر
ب.ز
...
ح-ب دست چ÷ ریستون
ر-م دست راست ریستون
م-ا ذیستون
ح-ر نماینده
م-ب نماینده
کل عباس
مگر من دیونیم که این مطلب به دوستانم ارسال کنم که همش توهین امیز است
چند نکته :
1- ایا بابک زنجانی در دولت مورد اعتماد شما اقای شریعتمهداری کار نکرد؟ ایا با دوستان شما هم عکس ندارد؟ ایا ان موقع هم حرفی زدید؟؟
2- اینکه اقایان دوست شما تحریم ها را یک فرصت می دانند و در سازمان ملل کاغذ پاره می دانستند و تحریک می کردند حالا شده به اسم موسوی و فتنه ؟؟ خودتون باور می کنید؟ حرفهای دوستان شما در سازمان ملل . تحریمدانتان یادتون ؟
3- فتنه و فتنه گری خط قرمز درست .اما یک سوال توهین به رئیس جمهور های قبلی درسته ؟ ایا کسی اگر مخالف احمدی نژاد هم باشه می تونه به ایشان وامثال شما توهین کنه ؟ پیگرد نمی شه ؟ شما که مدارک دارید خیلی جالبه چطور دارید و ازکجا ؟ چرا شکایتی نمی شه ؟
4- ایا فکر نمی کنید در دانشگاه با صحبتهای شما جو متشنج بشود؟ ایا شما به عواقب تحریک دانشجو هستی
مردم
Iran, Islamic Republic of
ای خلاف نام خود ای جمع نا اصلاح طلب
ای شروران سخیف وی جنبش سبز جلب
ای که زین تکه نمد بر خود کلاهی دوخته
بهر این چند روز دنیا دین خود بفرخته
....
علی.
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری...
چی گفتی که اینقدر برآفته شدن؟
مگه فحش ... بهشون دادی؟
اگه حرفات حقیقت نداره پس چرا انقدر جنجال میکنن؟
United States
یکی بیاد بهت بگه خائن ... گویا به تو برنمیخوره!
Iran, Islamic Republic of
... تا دیروز که دعا میکردین تحریم ها زیاد تر بشه...
Moldova, Republic of
سلام و درود و نصرت و عزت خدا بر حاج حسین شریعتمداری ، مرررررررررد دوران نامردی ها
الله اکبر
خدایا به حق فاطمه زهرا (س) از عمر بی ارزش سران وحامیان فتنه بکاه وطول عمر وسلامی به سران وحامیان ولایت ، نظام واسلام باالاخص حاج حسین شریعتمداری بیافزا!
الهی آمین
اشتباهی منفی زدم، معذرت
اگه به دعای شما بود الان بیشتر جهان ناکارشده بود
اقای شریعتمداری واقعا خجالت دارد...
Solh
«تیشه تویی، تبر تویی، خائن فتنه گر تویی»
Iran, Islamic Republic of
سخن راست گفتی
اقا شما یک مفسد اقتصادی نام ببرید ...
Iran, Islamic Republic of
اقا جان شما حرف اسرائیلی ها را می زنی چطور عاشق شدی توکه خوب میدانی سناریو فتنه شما نوشتی من هم میدانم حال هم خوب می دانم که میدانی اگر فضا شفاف شود دیگر جایی برای امثال شما نیست پس به حق حق را به شما می دهم هر چه می توانی دست و پا بزنی تا چند روز بیشتر بمانی
متاسفانه هیچ کدام از طرفین تحمل طرف دیگر را ندارد واین یعنی صرف انرژی برای خنثی سازی هم
شمسی
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط باید خودشان حرف بزنند و تحمل شنیدن یک دقیقه هم حرف منطقی ندارند. حاج حسین برای پاسخگویی به شبهات شما تشریف آورده اند چرا این همه هیاهو . اینجا واقعا دانشگاه است یا خانه یک جناح سیاسی ... متاسفم به چنین فضایی
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری اشاره به اسناد ی کردید که نقش فتنه گرها با خارجی ها را نشان می داد لطفا اسناد را منتشر کنید وگرنه حرف باد هواست
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد رحیمی ... تو بیمه چه نقشی داشت
احمدي نزاد هم هميشه اسناد زيز بغلش بود!!!
علی
حالا اگه برای هیچ کس چیزی نداره برای تویکی که سوژه خوبی شده ...
بدبخت
در پاسخ به آقای شریعتمداری باید بگویم:
1.اگر آقایان موسوی و کروبی در حد و اندازه ای نیستند که دشمن نظام باشند پس چرا چند سال است که حبس شده اند و کسی هم نمیگه چرا این دو نفر کمترین حق شهروندی رو ندارند؟
2. چرا مردم را کشتید و بردید به ناکجا آباد؟
اگر ترسی نیست همه را آزاد میگذاشنید تا ببینیم همین مردم چه بر سر این نظام پیزوری تون در میاوردند.
United States
اشتباهی مثبت دادم
Norway
درست منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نفهمیدی چه در کامنت آوردی . بخصوص پیشنهاد آخری
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین شریعتمداری خار چشم فتنه گران
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام حسین جان ، جان مولا تمام تلاش خود رو برا پیشرفت انقلاب و ولایت و انشا الله موفقیت احمدی نژاد مطیع ولایت امام خامنه ای در انتخابات آینده ریاست جمهوری بذارید . مولا نگهدارتان
اگه این واژه فتنه راازبعضی هابگیرندآیاحرف دیگری هم میتوانندبزنند؟؟؟؟!!!!!!