پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

نظارت بر حمل و نقل زائران حسینی به کشور

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 396410
معاون سازمان حج و زیارت از بازگشت بیش از ۸۰۰ هزار زائر از به مرز به کشور خبر داد و گفت: عملیات بازگشت تا ۵ شنبه به طول می انجامد.
به گزارش جهان؛ ناصر خدرنژاد در گفتگو با مهر افزود: وضعیت مرز مهران برای بازگشت زائران عادی شده و در حال حاضر ترافیکی در این مرز مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زائران ورودی از مرز مهران یک چهارم شده است، گفت: با کم شدن تعداد زائران ورودی نسبت به روز اول هم اکنون در مرزها بخصوص مرز مهران ازدحام وجود ندارد و زائران بصورت روان و با سرعت خوب از مرز عبور می کنند.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: براساس آمارهای بدست آمده بیش از ۸۰۰ هزار نفر از زائران اربعین به کشور وارد شده اند و پیش بینی می شود با این روند تا روز ۵ شنبه عملیات بازگشتن زائران به پایان برسد.

به گفته خدرنژاد سازمان راهداری تعدادی اتوبوس برای برگشت زائران در مرز در نظر گرفته که این خودروها هزینه ای از زائران نمی گیرند اما با توجه به تعداد زیاد زائران عده ای سودجو برای ایاب و ذهاب زائران مبالغ زیادی از آنها دریافت می کنند که این موضوع نیز با نظارت سازمان حج در حال برطرف شدن است .

وی گفت: سعی می کنیم با در نظر گرفتن تسهیلات و امکانات لازم مشکلی برای بازگشت زائران ایجاد نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرز حالت ویژه ندارد را باور نکنید مشکلات خیلی زیاد است .
ما که دیروز از مرز مهران اومدیم. پدرمون در اومد تا یک ماشین جور کردیم.