جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ابلاغ آماده‌باش مقتدی صدر به هوادارانش

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 396321
رئیس جریان «صدر» در عراق با تاکید بر اینکه عراق در معرض خطر قرار دارد به هوادارانش دستور داد همچنان در آمادگی کامل باشند.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل ازپایگاه عراقی «المسله» خبر داد، «مقتدا الصدر» رئیس جریان صدر در عراق با اعلام اینکه «عراق ما در خطر است»، هوادارانش در «سرایا السلام» را به «وحدت و در آماده‌باش کامل ماندن» فراخواند.

مقتدا صدر همچنین بر «عدم پوشش لباس نظامی، اطاعت از اوامر نظامی مرکزیت فرماندهی و پرهیز از مداخله در امور سیاسی» تأکید کرد.

رهبر جریان صدر مخالفت خود را با «استفاده از عنوان "سرایا السلام" در تجارت و معاملات اقتصادی و استفاده از این عنوان در ادارات دولتی» اعلام و بر «پرهیز از مداخله در امور سیاسی» تأکید کرد چرا که این اقدام این گروه را بدنام می‌کند.

مقتدا صدر، پنجشنبه گذشته به اعضای «سرایا السلام» که وابسته به جریان صدر است دستور داد طی ۲۴ ساعت آینده آماده‌باش باشند.

«ابو دعاء العیساوی» معاون جهادی مقتدا صدر تصریح کرد با توجه به شرایط استثنایی و خطری که در شهر سامرا از سوی گروه‌های تکفیری مشاهده می‌شود، منجر شد که مقتدا صدر به برادران مبارز ما در سرایا السلام(گردانهای صلح) دستور بدهد در راستای پاسخ مثبت به فراخوان جهاد در آماده باش کامل باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *