جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
دیک چنی:

بازجوهای «سیا» قهرمان‌ هستند

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 396251
معاون اول جورج بوش که عملکرد سازمان سیا در دوره زمامداری وی، این روزها چالش‌برانگیز شده می‌گوید که بازجوهای سیا قهرمان بوده‌اند و نباید آنها را شکنجه‌گر خواند.
به گزارش جهان به نقل از فارس: «دیک چنی» معاون اول جورج بوش که عملکرد سازمان سیا در دوره زمامداری وی، این روزها چالش‌برانگیز شده می‌گوید که بازجوهای سیا قهرمان بوده‌اند و نباید آنها را شکنجه‌گر خواند.

بر اساس این گزارش، «چنی» که امروز یکشنبه در برنامه «ملاقات با رسانه» شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» حاضر شده بود در دفاع از عملکرد بازجوهای سازمان سیا گفت که باید از این افراد تقدیر به عمل آمده و حتی به آنها مدال داد.

در گزارش ۲۷۰۰ صفحه‌ای که سنای آمریکا از عملکرد سازمان اطلاعات مرکزی در دوران ریاست‌جمهوری «جورج دابلیوو بوش» منتشر شده، علاوه بر بحث داغ باخبر بودن و یا نبودن بوش از شکنجه مظنونین به دست عوامل سیا، موثر بودن این خشونت بیش از حد در به دست آوردن اطلاعات مهم هم مورد چالش قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *