چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

پاسخ تند گلر قرمزها به حمله هواداران

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 396235
گلر قرمزها در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خدا رو شكر یك نفر پیدا شد كه همه مشكلات و همه ضعف ها و همه عقده ها رو گردن او بندازید.»
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، پس از شكست از فولاد و دو اشتباهی كه سوشا مكانی مرتكب شد، سیل انتقادات از سوی كارشناسان و هواداران به سوی این دروازه بان جوان سرازیر شد تا جایی كه وی مجبور شد به دلیل فحاشی های ركیك برخی از كاربران، تمام پست های صفحه اجتماعی خود را پاك كند.

مكانی كه دل پری از انتقادات دارد در صفحه اجتماعی خود نوشت: «بگویید مردم كوفه هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید. خدا رو شكر یك نفر پیدا شد كه همه مشكلات و همه ضعف ها و همه عقده ها رو گردن او بندازید و پشت اون مخفی بشید ولی از این غافل نشید كه پل صراطی هم هست.»

وی معتقد است كه از زیر بار مسئولیتش شانه خالی نمی كند: «اینو بدونید كه من از مشكلات و بحرانی كه درست شده فرار نمی كنم و خودمو مسئول می دونم. تا پای جونم می جنگم تا شكست را با پیروزی عوض كنم. برای این كار هم نیازی به حمایت هیچ كس ندارم به جز خدای متعال.»

دروازه بان پرسپولیس در پایان خطاب به هوادارانی كه در همه حال از او حمایت كرده اند اعلام كرد: «ولی باز می گم جای همتون توی قلبمه.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
ادب مرد به ز دولت اوست

جوان مشکل تو اینه که خیلی مغروری!!!